Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@14:41:31 GMT

پاداش ویژه برای بازیکنان شاهین بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۲۴۸۰

پاداش ویژه برای بازیکنان شاهین بوشهر

خبرگزاری میزان- مسئولان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از پرداخت پاداش ویژه به بازیکنان این تیم خبر داد. تاریخ انتشار: 09:12 - 27 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۶۷۶۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، سعید مسیگر مدیر عامل باشگاه و دهدار رئیس شورا پس از پیروزی ارزشمند تیم شاهین شهرداری بوشهر با حضور در رختکن به بازیکنان قول پاداش ویژه‌ای دادند که این پاداش طی روز‌های آینده به بازیکن تقدیم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم به ذکر مدیریت باشگاه طبق وعده داده شده پاداش‌های جداگانه بابت ۲ پیروزی در برابر تیم‌های پیکان و نساجی به حساب بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر واریز کرده است.

  بیشتر بخوانید: مسیگر: به آینده تیم شاهین خوش‌بین هستم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر شاهین بوشهر پاداش شاهین شهرداری بوشهر پاداش ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه اسکله مجاز قایقرانی در ساحل بندر بوشهر راه اندازی شد

حسین حیدری در جمع خبرنگاران با اشاره به اسکله‌های مجاز شهرداری برای فعالیت در ایام نوروز اظهار کرد: در حال حاضر اسکله‌های روبروی شورای شهر، کنار المان بوشهر و اسکله واقع در سامانه شورا با نظارت دستگاه‌های ذی‌ربط و رعایت نکات ایمنی اقدام به جا به جایی مسافر می‌کنند.

شهردار بوشهر ضمن تقدیر از حساسیت و پیگیری دستگاه قضا به منظور خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان و مسافران و همچنین ابراز تأسف از حادثه اتفاق افتاده و فوت ۲ تن از هم‌میهنان، ادامه داد: جابه‌جایی مسافر در نقاطی به غیر از اسکله‌های مجاز، مورد تأیید شهرداری نبوده و هیچ مسئولیتی متوجه شهرداری نیست.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشور‌ها همه بخش‌های مختلف شهر در اختیار شهرداری است، افزود: شهرداری‌ها زمانی می‌توانند شهر را به‌صورت کامل مدیریت کنند که مدیریت یکپارچه اعمال شود.

شهردار بوشهر خاطرنشان کرد: مدیریت یکپارچه به این معناست که نیروی انتظامی، ادارات آب و برق و گاز، میراث فرهنگی، دریابانی، شیلات و سایر نهاد‌های خدمت رسان در محدوده شهر‌ها توسط شهرداری کنترل و مدیریت شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • افزایش 27 درصدی سفرهای نوروزی به مهاباد
  • نبود مشکل در تأمین آرد خبازی‌های خراسان جنوبی
  • تامین آرد خبازیهای خراسان جنوبی بدون هیچ محدودیتی
  • آیا امسال هم مشترکان برق پاداش خوش‌مصرفی می‌گیرند؟
  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید
  • باران عید امسال، پاداش نیکوکاری مردم در سیل ۹۸ بود
  • بیمارستان تخصصی وزارت نفت در استان بوشهر ساخته شود
  • پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی بوشهر
  • سه اسکله مجاز قایقرانی در ساحل بندر بوشهر راه اندازی شد
  • عکس| سلام ویژه سروش رفیعی بعد از جشن تولد