Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال استقلال برای برگزاری بازی سوم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با مشکل سختی روبرو شده است. تاریخ انتشار: 09:14 - 27 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۶۶۵۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال استقلال بازی‌های فشرده و سختی را در یک ماه گذشته سپری کرد. از دو بازی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گرفته تا مصاف با پرسپولیس در دربی و بازی با الشرطه عراق در آسیا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان فرهاد مجیدی بازی‌های دشواری را در پیش‌ دارند. موضوعی که به شدت کار را برای بازیکنان و کادرفنی سخت کرده و همین فشار بازی‌های سنگین باعث مصدومیت برخی بازیکنان اصلی استقلال هم شده است.

استقلال در هفته بیست‌ویکم باید به سیرجان سفر و با گل‌گهر بازی کند. پس از آن این تیم ۴ روز بعد به مصاف الوحده امارات در سومین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برود. برای برگزاری این ۲ بازی اعضای تیم استقلال ۲ سفر سخت و تقریبا طولانی را باید سپری کنند. موردی که ممکن است دوباره باعث خستگی تیم و بازیکنان شود و باز هم مصدوم روی دست مجیدی بگذارد.

با این حال شاید مسئولان باشگاه استقلال از مدیران سازمان لیگ درخواست تعویق بازی‌های خود را داشته باشند تا از فشار روی تیم کم کنند. البته قبول چنین درخواستی از طرف مسئولان سازمان لیگ و برگزاری مسابقات بعید به نظر می‌رسد چراکه آنها بارها اعلام کرده‌اند زمانی برای تعویق بازی‌ها ندارند و به خاطر فشردگی دیدارها مجبور به برگزاری آنها طبق برنامه از پیش تعیین شده هستند.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید کادرفنی و مدیران استقلال چه تدبیری برای وضعیت سختی که تیم‌شان در آن قرار گرفته می‌اندیشند.

بیشتر بخوانید: اکبرپور: دیدار با الاهلی یک جنگ نابرابر است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال فرهاد مجیدی برای برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان

سومین جلسه جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم در مرحله اول انتخابات درباره اولویت‌های مجلس شورای اسلامی و به میزبانی شریان برگزار شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سومین جلسه جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم در مرحله اول انتخابات به میزبانی شریان برگزار شد.

در این جلسه که حدود ۶۰ نفر از وکلای مردم حضور داشتند، درباره اولویت‌های مجلس آتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

تشکیل فراکسیونی قدرتمند با سازوکاری متفاوت از مجالس گذشته، تغییر و تحول در حکمرانی مجلس، اصلاح آئین‌نامه در راستای بازگشت قدرت به نمایندگان و صحن، انتخاب هیات رئیسه و کمیسیون‌ها براساس برنامه و تخصص و حرکت به سمت مجلس کارآمد از مهمترین نکاتی بود که در سخنان منتخبان بیشترین اشتراک را داشت.

یادآور می‌شود مرحله دوم انتخابات مجلس روز جمعه ۲۱ اردیبهشت سال جاری در تهران و ۱۵ حوزه انتخابیه دیگر برگزار خواهد شد و با انتخاب ۴۵ منتخب دیگر، شرایط برای آغاز به‌کار مجلس دوازدهم در روز ۷ خردادماه فراهم می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟