Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خصوص تغییر راهبرد سیاست خارجی دولت گفت: مجلس نو می تواند دولت را هم تحت تاثیر قرار دهد؛ مسلماً مجلس چه از لحاظ قوانین و چه از لحاظ نظارت می تواند دولت را به تحول بیشتری وادار کند.

«غلامعلی حدادعادل» رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پاسخ به این سوال که این شورا در حوزه سیاست خارجی چه برنامه هایی دارد، گفت: اصول سیاست خارجی ما همان عزت، حکمت و مصلحت است که مقام معظم رهبری اعلام کردند و این به معنای حفظ استقلال و ارتباط داشتن با جهان به شرط حفظ عزت و مراعات مصلحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه سیاست خارجی، ما قدرت خودمان را در ارتباطات خارجی، وحدت ملت، قدرت داخلی و تکیه بر استعدادها و ظرفیت داخلی می دانیم و در واقع هر چه از این جهت مشت‌مان پرتر و پشتوانه مان بیشتر باشد، در سیاست خارجی موفق تر خواهیم بود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که "آیا در مدت زمان باقی مانده از عمر سیاسی دولت دوازدهم، می توان شاهد تغییر راهبرد سیاست خارجی دولت بود؟" گفت: بالاخره مجلس نو می تواند دولت را هم تحت تاثیر قرار دهد؛ مسلماً مجلس چه از لحاظ قوانین و چه از لحاظ نظارت می تواند دولت را به تحول بیشتری وادار کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تواند دولت لحاظ قوانین دولت را به تحول سیاست خارجی چه از لحاظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: شکست سیاست خارجی اروپا، تمام جهان را مقابل غرب قرار داده است

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت فقدان اتحاد میان کشورهای اتحادیه اروپا در جهان غرب و همچنین در بسیاری از کشورهای آفریقایی، آمریکای لاتین و آسیا گران تمام شده است.

به گزارش ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا عنوان کرد شکست سیاست خارجی اتحادیه اروپا، تمام جهان را در مقابل غرب قرار داده است.

به نقل از پراودا، بورل تاکید کرد که «تفاوت در واکنش ما به جنگ‌های اوکراین و فلسطین، به‌طور گسترده توسط تبلیغات روسیه مورد استفاده قرار گرفته است.»

بورل افزود اتحادیه اروپا همچنان در انتقال و تامین گلوله‌های توپ با مشکل مواجه است و با فناوری‌های جدید نظامی با چالش‌هایی روبه‌رو است. به گفته او، بروکسل باید جهشی در صنعت دفاعی انجام دهد و این می‌تواند مستلزم استقراض جدید باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
  • دولت سه لایحه جدید به مجلس ارسال کرد
  • دولت سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • دولت ۳ لایحه به مجلس ارسال کرد
  • بورل: شکست سیاست خارجی اروپا، تمام جهان را مقابل غرب قرار داده است
  • ببینید | خط و نشان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای اسرائیل و آمریکا
  • مشارکت مردم در اقتصاد مستلزم ثبات قوانین و خروج دولت از تصدی‌گری‌ها
  • تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس برای بررسی و نظارت بر حکمرانی  
  • متکی: نیازمند تحول در شکل و محتوای کار مجلس هستیم