Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه خیابان مشتاق تا میدان شهدای هسته‌ای مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه میدان شهدای هسته‌ای یکی از مهمترین پروژه‌های منطقه چهار به شمار می‌رود و در واقع چهار پروژه در قالب یک پروژه است تا مشکلات ترافیکی آن محدوده از شهر را مرتفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۶ با پنج میلیارد تومان اعتبار قراردادی منعقد شد تا ادامه خیابان مشتاق به سمت میدان شهدای هسته‌ای، فضای میدان و اتصال آن به بلوار ارغوانیه اجرا شود که متأسفانه در مراحل آزادسازی مالکان توافق لازم را با شهرداری منطقه چهار انجام ندادند، از این رو قرارداد اولیه خاتمه پیمان یافت تا اقدامات قانونی برای آزادسازی میدان انجام شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: خوشبختانه ظرف یک ماه گذشته با اجرای ماده ۹ قانون، آزادسازی املاک در مسیر پروژه میدان شهدای هسته‌ای انجام شد و اجرای این پروژه شتاب گرفته است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه خیابان مشتاق تا میدان شهدای هسته‌ای مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: سال آینده از میدان شهدای هسته‌ای تا کانال روشن دشت و ادامه بلوار ارغوانیه اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده شهرداری منطقه چهار اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه میدان شهدای هسته‌ای در نظر گرفته شده است.

مظفر با بیان اینکه احداث میدان شهدای هسته‌ای تحول بزرگی در منطقه چهار ایجاد خواهد کرد، گفت: این پروژه شامل حدود ۳۹ هزار مترمربع عرصه است که یکی از بزرگترین پروژه‌ها با کارکرد هندسی و ترافیکی به شمار می‌رود و سه خیابان اصلی به علاوه یک خیابان دسترسی محلی پینارت به این میدان منتهی می‌شود که هر یک از این خیابان‌ها یک پروژه بسیار بزرگ محسوب می‌شود.

کد خبر 410482

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان ميدان شهداي هسته اي پروژه هاي عمراني شهر کلانشهر شهروند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بهره برداری منطقه چهار سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیرامور آب و فاضلاب میاندوآب و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن مشکلات پروژه‌های آبرسانی و قرارداد بهره برداری از تاسیسات بخش آب مهاباد مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
در این جلسه موارد مربوط به قرارداد‌های پیمانکاران بخش اجرایی پروژه‌ها و قرارداد‌های بهره برداری شهری و روستایی، چاه‌های دشت تقی آباد و بخشی از چاه‌های شهر میاندوآب، اصلاح شبکه فرسوده شهری، ترمیم مخزن قاریاغدی و مخزن ۲۹ هزار متر مکعبی تصفیه خانه تبریز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. 
در این جلسه همچنین با عنایت به اجرای پروژه مجتمع ۸۱ روستایی از محل محرومیت زدایی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و نیاز ضروری به ادامه و به نتیجه رساندن پروژه، موارد مربوطه بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • پیشرفت۹۰درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی
  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر