Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-25@21:27:44 GMT

بازیکنی که نیمار از دیدن او لذت می‌برد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۲۷۱۰

بازیکنی که نیمار از دیدن او لذت می‌برد



ستاره برزیلی پاری سن ژرمن قبل از دیدار برابر بوروسیا دورتموند به ستایش از ستاره جوان این تیم پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، در یکی از حساس ترین و جذاب ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم پاری سن ژرمن و بوروسیا دورتموند به مصاف هم خواهند رفت.

نیمار قبل از این بازی حساس به ستایش از سانچو پرداخت و تاکید کرد که از دیدن بازی های ستاره جوان دورتموند لذت می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار گفت: گیدون سانچو بازیکنی است که از دیدن او لذت می‌برم. او بازیکنی با توانایی های بسیار بالا است.

او درباره رویارویی با دورتموند گفت: بدون شک بازی زیبایی خواهد بود و اطمینان دارم که هواداران فوتبال از آنها لذت خواهند برد چرا که هر دو تیم به بازی هجومی علاقه دارند و به خاطر کیفیت بسیار بالایی که دارند به این مرحله راه پیدا کرده اند. دورتموند بازیکنان بسیار باکیفیتی در ترکیب خود دارد که می توانند در هر دیداری سرنوشت ساز ظاهر شوند. در این تیم بازیکنی وجود دارد که با وجود آنکه جوان است اما بسیار خوب و استثنایی است و او کسی جز سانچو نیست.

نیمار در پایان گفت: سانچو بازیکنی خاص است. می دانیم که کار سختی در ورزشگاه خانگی دورتموند پیش رو داریم. می خواهیم که بهترین بازی خود را به نمایش گذاریم و نتیجه ای به دست آوریم که کار ما را در خانه راحت تر کند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!

به گزارش "ورزش سه"، کسب 33 پیروزی متوالی و متحمل نشدن هیچ شکستی در این فصل از رقابتها سبب شد تا الهلال به عنوان جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شناخته شود. اما آبی های ریاض به سد سختی به نام العین برخورد کرده و از دور مسابقات کنار رفتند.

الهلال با شکست تلخ 4 بر 2 در بازی رفت که در امارات برگزار شد، برای جبران این نتیجه پای به زمین مسابقه گذاشت اما پیروزی 2 بر یک این تیم کافی نبود تا العین بتواند در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال مسابقات شود.

نیمار که در تابستان با انتقالی پر سر و صدا از پاریس سن ژرمن به الهلال پیوست، به دلیل پارگی رباط صلیبی در همان هفته های ابتدایی فصل کنونی، تمامی مسابقات امسال را به طور کامل از دست داد و بجز چند دیدار، هرگز نتوانست برای تیمش به میدان برود.

کاپیتان تیم ملی برزیل که با مصدومیت شدید در دیدار برابر اروگوئه حتی به مسابقات کوپا آمه ریکا نیز نمی رسد، شب گذشته در استادیوم کینگدام آرنا حضور داشت و عملکرد هم تیمی هایش را نیز از نزدیک به تماشا نشست اما تنها شاهد شکست و حذف تیمش از دور مسابقات بود.

در تصاویری که از فوق ستاره برزیلی در جایگاه ویژه استادیوم شکار شده، او روی آخرین موقعیت الهلال در این بازی که توسط ساویچ از دست رفت، به هوای گل برخاسته است اما ضربه بازیکن صربستانی به شکل عجیبی از بالای دروازه به بیرون رفت تا فقط حسرت نصیب نیمار و هواداران الهلال شود.

دیگر خبرها

  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم