Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به غیبت قائدی در تمرینات استقلال به نظر می‌رسد او شانس چندانی برای رسیدن به بازی دوشنبه استقلال نداشته باشد تا با این شرایط از غایبان این تیم برابر الاهلی باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی قائدی در تمرین روز گذشته استقلال هم با این تیم تمرین نکرد تا احتمال نرسیدن او به بازی با الاهلی بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به غیبت قائدی در تمرینات استقلال به نظر می‌رسد او شانس چندانی برای رسیدن به بازی دوشنبه استقلال نداشته باشد تا با این شرایط از غایبان این تیم برابر الاهلی باشد.با این حال همچنان درمان این بازیکن در کویت در حال پیگیری است و همه در انتظار تست پزشکی امروز هستند تا وضعیت ستاره آبی‌ها  برای بازی حساس فردا شب مشخص شود.

اما از اردوی استقلال خبر می‌رسد که وضعیت عارف غلامی و سیاوش یزدانی خوب است. البته عارف غلامی حتی در کارهای گروهی هم شرکت کرده است و به احتمال زیاد می‌تواند با نظر فرهاد مجیدی مقابل الاهلی به میدان برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی قائدی استقلال الاهلی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قائدی: گلم را تقدیم مهدی طارمی می‌کنم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید از ابتدا کسب سه امتیاز هدف اصلی ملی‌‌پوشان در دیدار برابر ترکمنستان بود.

طرفداری | مهدی قائدی که به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار برابر ترکمنستان انتخاب شد در نشست خبری حاضر شد.

مهدی قائدی اظهار کرد:

به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. در این شرایط بد زمین توانستیم بازی قابل قبولی انجام دهیم. البته در این زمین نتوانستیم سطح و کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم. 

وی افزود:

امیدوارم در ترکمنستان هم زمینهای استانداردی وجود داشته باشد و این تیم نیز بتواند در این زمین‌های استاندارد بازی کند. امروز یک هدف داشتیم و آن برد بود و خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

قائدی در پاسخ به این سوال که گلی که شما با پاس طارمی به ثمر رساندید، تمرین شده بود یا اتفاقی رقم خورد، گفت:

در ابتدا باید از طارمی به خاطر پاسی که داد تشکر کنم. طارمی بازیکن بسیار باهوشی است و همه این را می دانند ولی ما همشهری هم هستیم و در زمانهای مختلف با حرکتهای بدون توپ میتوانیم همدیگر را پیدا کنیم. مهدی امروز فوق العاده بود و باید از او تشکر کنم و این گل را به خود مهدی تقدیم می‌کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • «تاول‌های سرخ» در انتظار حمایت است/روایتی ازبمباران شیمیایی نودشه
  • مهدی قائدی: گلم را تقدیم مهدی طارمی می‌کنم
  • قائدی:گلم را به طارمی تقدیم می‌کنم
  • چه می‌ شد اگر مهدی قائدی و محمد محبی در استقلال می‌ماندند | چی می شد اگه...
  • استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی
  • پیش‌بینی وضعیت هوا در خوزستان
  • استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!