Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقاومت اسلامی نجباء اعلام کرد که شمارش معکوس برای اجرای عملیات‌ تلافی‌جویانه شهادت ابومهدی المهندس آغاز شده است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی نجباء از زبان دبیرکل و سخنگوی خود اعلام کرد که شمارش معکوس برای اجرای عملیات‌تلافی‌جویانه شهادت ابومهدی المهندس آغاز شده است. در همین راستا مجاهدان نجباء با انتشار سندی مبنی بر رصد دقیق ماشین‌آلات نظامی از احاطه خود بر تحرکات اشغالگران آمریکایی در منطقه پرده برداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس فوق در تاریخ ۲۰۲۰/۲/۱۴ در نزدیکی پایگاه آمریکایی عین الاسد از سوی واحد رسانه‌ای نظامی نجباء با عنوان "در کمین‌شما هستیم" ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شمارش معکوس تلافی جویانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق معادلات را به نفع محور مقاومت تغییر می‌دهد

یک تحلیلگر برجسته عربی با اشاره به اینکه ایران با خودداری از هرگونه هدف قرار دادن غیرنظامیان در فلسطین اشغالی پایبندی خود به ارزش‌های انسانی و اخلاقی را ثابت کرد گفت که عملیات وعده صادق ایران معادلات را به نفع محور مقاومت تغییر می‌دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «عبدالباری عطوان» تحلیلگر برجسته جهان عرب و سردبیر روزنامه فرامنطقه‌ای رای‌الیوم مقاله جدید خود را به عملیات تلافی‌جویانه «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران ضد رژیم صهیونیستی در عمق فلسطین اشغالی اختصاص داده و نوشت، کسانی که نمی‌خواهند به معجزه‌هایی که مقاومت فلسطین در چارچوب عملیات طوفان الاقصی از 7 ماه گذشته رقم زده اعتراف کنند، همان کسانی هستند که سعی دارند عملیات تاریخی جمهوری اسلامی ایران ضد رژیم اشغالگر صهیونیستی در داخل اراضی اشغالی را کم اهمیت جلوه دهند و نمی‌خواهند به پیروزی ایران در این عملیات مهم موشکی و پهپادی اعتراف کنند.

مانور مضحک دشمنان برای زیر سوال بردن عملیات تلافی‌جویانه ایران

عطوان افزود، برای فهم بیشتر مطلب توضیح می‌دهیم که طرف‌هایی که مدعی بودند اسرائیل یک قدرت بزرگ منطقه‌ای بوده و جنبش‌های مقاومت را نابود و در عرض دو هفته بر نوار غزه سیطره پیدا می‌کند، همان طرف‌هایی هستند که بارها در شبکه‌های اجتماعی درباره پاسخ ایران به تجاوز رژیم اشغالگر علیه کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت شماری از مستشاران نظامی ایران در سوریه از جمله سردار شهید «محمدرضا زاهدی» شد، ابراز تردید می‌کردند. اما آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران اعلام کردند که ایران پاسخ این جنایت صهیونیست‌ها را خواهد داد و اشغالگران پشیمان خواهند شد.

در ادامه این مقاله آمده است، در این میان همان طرف‌هایی که به پاسخ ایران شک داشتند، بعد از انجام عملیات مهم جمهوری اسلامی ایران ضد دشمن اشغالگر، به جای اینکه اعتراف کنند در شرط‌بندی‌ها و پیش‌بینی‌های خود اشتباه کرده‌اند، مانور جدیدی به راه انداخته و در ادعایی مضحک گفتند که این پاسخ ایران یک «نمایش» و ناشی از توافق محرمانه قبلی آمریکا و ایران بوده است! آنها در استدلال این ادعای مضحک و بی‌معنای خود می‌گویند که چرا حتی یک اسرائیلی هم در حمله ایران به صهیونیست‌ها کشته نشد.

ایران نشان داد که هرگز به دنبال جنگ نیست

عبدالباری عطوان تصریح کرد، برای دادن پاسخ به این ادعاهای بیهوده، ابتدا به صحبت‌های مقامات جمهوری اسلامی ایران برمی‌گردیم؛ جایی که مقامات ایرانی تاکید کردند این عملیات پاسخی تلافی جویانه به جنایت صهیونیست‌ها علیه بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق بوده و ماموریت این عملیات به درستی انجام شد و اگر اسرائیل دست به حماقت جدیدی بزند، با پاسخ سخت‌تر ایران مواجه می‌گردد. کارشناسان نظامی غربی معتقدند اینکه ایران از عنصر غافلگیری در حمله خود استفاده نکرد و علنا آغاز این عملیات را اعلام نمود، به هیچ وجه دلیل بر عدم اعتماد به نفس این کشور یا مثلا «ترس» از پیامدهای عملیات خود نیست؛ بلکه علت این امر آن است که ایران نمی‌خواهد در دام رژیم صهیونیستی بیفتد و به هیچ وجه قصد ورود به جنگ منطقه‌ای که برای کل منطقه زیان‌بار خواهد بود را ندارد.

بر اساس این یادداشت، عملیات طوفان الاقصی که مقاومت فلسطین انجام داد به افسانه بازدارندگی اسرائیل پایان داد، همانطور که ایران در سال 2021 در پاسخ اولیه به جنایت تروریستی آمریکا در ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، پایگاه عین‌الاسد آمریکا را موشک‌باران کرد و به بازدارندگی آمریکایی‌ها پایان داد و اعتبار و هیمنه آن را به عنوان یک ابرقدرت از بین برد و راه را برای سناریوی فرار بزرگ آمریکایی‌ها از کابل باز کرد.

چند پیام مهم عملیات «وعده صادق» از نگاه تحلیلگر عربیحیرت محافل صهیونیستی از ابعاد عملیات تلافی‌جویانه ایرانحزب‌الله: عملیات «وعده صادق» آغازگر معادله‌ای جدید است

ایران پایبندی خود به ارزش‌های اخلاقی و انسانی را در عملیات وعده صادق ثابت کرد

عطوان در ادامه با اشاره به اینکه عملیات ایران کاملا هدفمند و حساب شده انجام گرفت در پاسخ به کسانی که می‌گویند چرا حتی یک اسرائیلی هم در عملیات موشکی و پهپادی ایران کشته نشد گفت،امروز همه جهان شاهد جنگ وحشیانه و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه هستند که تاکنون منجر به شهادت 34 هزار غیرنظامی که اغلب آنها زن و کودک هستند شده است. در این تجاوز وحشیانه دشمن همچنین 100 هزار غیرنظامی در غزه زخمی و بیش از 88 درصد خانه‌های این منظقه ویران شده است و این جنایات اشغالگران همچنان ادامه دارد. اما اینکه چرا عملیات ایران صرفا مواضع نظامی دشمن را هدف قرار داد و منجر به کشته شدن حتی یک غیرنظامی اسرائیلی هم نشد، بیانگر تفاوت عظیم ارزش‌های انسانی و اخلاقی میان رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان نماینده غرب در منطقه با جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری است که از 40 سال قبل تحت تحریم‌های آمریکا و غرب قرار دارد.

این تحلیلگر فلسطینی در ادامه تاکید کرد، این عملیات تلافی‌جویانه ایران همچنین موجب تقویت مقاومت فلسطین در نوار غزه می‌شود و ضربه‌ای قوی به رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی وارد کرد و نشان داد که غزه تنها نیست و بزرگترین قدرت اسلامی (ایران) پشت آن ایستاده است که شجاعت و جرات بالایی برای پاسخ به رژیم اشغالگر و تنبیه آن را دارد. در اینجا لازم است بار دیگر یادآوری کنیم که در میان سکوت و سستی کشورهای عربی، این ایران بوده که همواره از مردم و مقاومت فلسطین حمایت کرده است.

عملیات تلافی‌جویانه ایران معادلات را به نفع محور مقاومت تغییر می‌دهد

در ادامه این مقاله آمده است، این استواری فلسطینی‌ها و مقاومت شجاع در نوار غزه و عملیات اخیر ایران ضد اشغالگران، همگی بیانگر یک تغییر ریشه‌ای در پرونده درگیری عربی-اسرائیلی بوده و همه معادلات را به نفع محور مقاومت بعد از گذشت 75 سال از حقارت اعراب، تغییر خواهد داد. روشن است که هرگونه اقدام احمقانه اسرائیل بعد از عملیاتی که ایران مستقیما از خاک خود ضد این رژیم انجام داد، آغازی برای پایان موجودیت اشغالگر در منطقه خواهد بود؛ زیرا غافلگیری‌های بزرگ و آتشینی در انتظار نتانیاهو شهرک‌نشینان آن است.

عطوان در پایان مقاله خود نوشت، پاسخ ایران به هر حماقت جدید صهیونیست‌ها چندین برابر سخت‌تر و قوی‌تر از عملیات اخیر خواهد بود. بنابراین آیا رژیم صهیونیستی و ارتش و سرویس‌های جاسوسی آن که نتوانسته‌اند بعد از 7 ماه و درحالی که تحت حمایت کامل آمریکا در همه سطوح قرار دارند، در برابر یک جنبش به نام حماس و برادران آن در گروه‌های دیگر همچون جهاد اسلامی کاری از پیش ببرند، قادر به شکست یک قدرت بزرگ منطقه‌ای همچون ایران هستند؟ پاسخ این سوال بر دیوار جبهه‌های جنگ در غزه نوشته شده و به زودی در رفح هم شاهد آن خواهیم بود؛ جایی که نتانیاهو از ترس و وحشت نمی‌تواند تهدیدات خود را برای حمله به این منطقه عملی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟
  • معاون رئیسی توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود/ در این زمینه اقدام حقوقی نداریم
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • دهقان: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • روزنامه نگار انگلیسی: اقدام تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی دستاوردهای مهمی داشت
  • نقش ارتش در عملیات تلافی جویانه علیه اسرائیل چه بود؟
  • عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل تکرار دوباره انقلاب شکوهمند اسلامی بود
  • بازرس سابق تسلیحات سازمان ملل : پاسخ تلافی جویانه ایران عامل « بازدارندگی » است
  • عملیات وعده صادق معادلات را به نفع محور مقاومت تغییر می‌دهد