Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@14:16:58 GMT

ویدئو / از اولین قربانی کرونا در اروپا تا پایان کار کنفرانس مونیخ

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۲۸۴۸

ویدئو / از اولین قربانی کرونا در اروپا تا پایان کار کنفرانس مونیخ

‍‍‍‍‍‍

پایان کار کنفرانس امنیتی مونیخ، اولین قربانی کروناویروس جدید در اروپا و شکایت ونزوئلا از آمریکا به دادگاه بین‌المللی لاهه، از مهمترین اخبار جهان در روزهای اخیر بوده‌اند. این‌ها و چند خبر دیگر را در تازه‌ترین بسته اخبار بین‌الملل ایسنا دنبال کنید.

دریافت 41 MB

مترجم: محمدرضا قاسمی / تدوینگر: امید ابراهیمی / گوینده: آرام توکلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کنفرانس مونیخ کروناویروس ویروس کرونای جدید طرح معامله قرن آتش بس در لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدشانسی ژاوی: لوا سالم رفت، مصدوم برگشت

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در چند لحظه مختلف نیمه دوم بازی ولز-لهستان دستش را روی ران چپ خود گذاشت و با درد بازی را ادامه می‌داد. او با این حال به بازی ادامه داد و تا پایان در ترکیب حضور داشت تا در ضربات پنالتی هم مطابق معمول اولین پنالتی را بزند.

این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی که لهستان 5-4 برنده شد، لواندوفسکی اولین ضربه را به گل تبدیل کرد. البته پزشکان تیم لهستان قبل از شروع وقت اضافه روی ناحیه مصدومیت لواندوفسکی کمپرس یخ گذاشتند.

مصدومیت لواندوفسکی در واقع دیگر برای لهستان ترسناک نخواهد بود چراکه در پایان فیفادی مارس او باید به اسپانیا برگردد تا دوباره در لالیگا بازی کند.

روز شنبه، بارسلونا باید در مونتخوئیک از لاس پالماس میزبانی کند و باید دید که آیا لواندوفسکی، پس از دو بازی رسمی بسیار فشرده وضعیت ایده‌آلی برای بازی کردن دارد یا استراحت می‌کند تا برای بازی حساس در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن آماده شود.

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو یک فصل دیگر در بایرلورکوزن می‌ماند
  • (ویدئو) مکان ممنوعه‌ای در تخت‌جمشید که مردم برای اولین بار آن را دیدند!
  • کشف جسد اولین قربانی رودخانه بشار در سال‌ ۱۴۰۳
  • (ویدئو) درگیری عجیب کردها و ترک‌های مقیم اروپا
  • تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید / قدردانی از تمام اعضای گروه
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید/ قدردانی از تمام اعضای گروه
  • بدشانسی ژاوی: لوا سالم رفت، مصدوم برگشت
  • لاجوردی: فرهنگ اولین قربانی در تخصیص بودجه است
  • (ویدئو) خاطره مهران غفوریان از اولین تست بازیگری خودش