Web Analytics Made Easy - Statcounter

محدودیت های ترافیکی مراسم اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در خرم آباد اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، محدودیت های ترافیکی مراسم اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر خرم آباد اعلام شد.

سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک ضمن تسلیت اربعین شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اشاره به انجام زیرسازی لازم جهت برگزاری مراسم اربعین  سردار سلیمانی در خرم آباد  اظهار داشت: جهت سهولت در تردد همشهریان برای شرکت در مراسم اربعین شهادت سردار سلیمانی پلیس راهنمایی و رانندگی خرم آباد تمهیدات ویژه‌ای را نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی منتهی به محل  برگزاری مراسم افزود: تردد و توقف  همه وسایل نقلیه از خیابان پلیس، خیابان ناصر میرزایی و همچنین خیابان لاله از سه راهی فروشگاه رفاه به سمت میدان پلیس  از ساعت ۱۳ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان عنوان کرد: هدایت ترافیکی در خیابان خیام از شرق به سمت  غرب  به صورت یک طرفه صورت می گیرد و هرگو نه توقف در کناره های خیابان   از میدان عدالت  تا تقاطع و خیابان خیام   ممنوع است.

وی بیان کرد: مردم جهت پارک خودروها می توانند از پارکینگ فروشگاه اتکا و زمین‌های اطراف این فروشگاه استفاده کنند.

سرهنگ چغلوند گفت: پس از پایان مراسم رانندگان محترم  جهت برگشت خیابان فلک الدین به سمت پل جهادگران را انتخاب کنند و از تردد در خیابان ۱۷شهریور که بار ترافیکی دارد خودداری کنند.

به گزارش سفیر افلاک عصر امروز اجتماع بزرگ سلیمانی ها به مناسبت چهلمین روز آسمانی شدن سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی  ساعت ۱۵در مجتمع ورزشی تختی خرم آباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سلیمانی در خرم آباد خرم آباد اعلام شد حاج قاسم سلیمانی سفیر افلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج

رضا همتی‌زاده اظهار کرد: همزمان با روز ارتش، در حد فاصل میدان لشکر تا میدان کوهنورد از ساعت شش صبح روز چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین در دو لاین رفت و برگشت بلوار آزادگان به صورت کامل ممنوعیت تردد برقرار است.

وی افزود: از ساعت ۱۲ شب قبل اجرای مراسم توقف هرگونه وسائط نقلیه در مسیر برگزاری رژه ممنوع بوده و در صورت توقف با جرثقیل جابجا می‌شوند که از شهروندان درخواست می‌شود از پارک خودرو در مسیر‌های اعلامی خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور کردستان ادامه داد: رانندگانی که از سمت میدان گاز و میدان شورا و شهرک پنج آذر قصد عزیمت به سمت مرکز شهر را دارند، می‌توانند از کمربندی آبیدر، بلوار آزادگان، خیابان غفور، خیابان آبیدر و میدان مولوی کرد استفاده کنند.

همتی‌زاده با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش تا پایان مراسم اعمال می‌شود، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی همراهی خوبی را با پلیس داشته و رانندگان در زمان برگزاری مراسم از مسیر‌های جایگزین برای تردد استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در رشت اعلام شد
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در قزوین
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج