Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@23:01:08 GMT

نهاد خانواده در کشورهای غربی متلاشی شده‌ است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۳۱۰۹

نهاد خانواده در کشورهای غربی متلاشی شده‌ است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی شامگاه شنبه در جشن بزرگ انقلاب و سومین همایش فاطمی اساتید و طلاب مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) که در این مرکز برگزار شد، ضمن بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) نقش بسزایی در تبیین معارف اهل‌بیت (ع) داشتند، افزود: ایشان الگویی واقعی برای مؤمنان در تمامی زمان‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در بیان شخصیت هر انسان چند روش وجود دارد که نخستین روش کلام خدا، دومین مورد کلام معصوم است و سومین مورد کلام اندیشمندان مسلمان و غیرمسلمان است که از افراد تعریف می‌کنند و چهارمین مورد نیز زندگی و سیره افراد است که از آن می‌توان یک فرد و شخصیتش را شناخت.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: قرآن، کلام معصومین و اندیشمندان مسلمانان و غیرمسلمانان و همچنین زندگی حضرت فاطمه (س) گواه شخصیت والای ایشان است.

وی ابراز کرد: حضرت فاطمه (س) دارای شخصیت بسیار بالایی بودند و به‌تنهایی نیز در برابر حاکمان آن زمان ایستادند.

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه اسلام بالاترین و بهترین مقام‌ها را برای زن در نظر گرفته است، افزود: برخلاف اسلام که چنین شخصیت بالایی را برای زن در نظر گرفته است، کشورهای غربی زن را به کالا تبدیل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی نظام خانواده را از بین برده و نهاد خانواده را متلاشی کرده‌اند، گفت: قرآن در بسیاری از موارد حقوق برابری برای زن و مرد در نظر گرفته و به زنان اهمیت ویژه‌ای داده است.

کد خبر 4853768

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز فقهی ائمه اطهار ع ناصر رفیعی قم خانواده دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن انتخابات 98 بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین انقلاب اسلامی ایران شهرکرد تعطیلی مدارس گرگان بیرجند شیراز کشورهای غربی حضرت فاطمه برای زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد کودکان شیرخوارگاه های استان تهران به زیر ۱۰۰ کودک رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال فعال‌سازی مددکاری، راه اندازی مرکز شوق زندگی، تسهیل در امر فرزندخواندگی و همچنین اجرای طرح خانواده میزبان، تعداد کودکان ۳ شیرخوارگاه استان تهران در پایان اسفندماه برای نخستین بار به زیر ۱۰۰ کودک رسید.

بر اساس گزارش سازمان بهزیستی، استان تهران دارای سه شیرخوارگاه حضرت آمنه (س)، حضرت رقیه (س) و شبیر است که تا دو سال پیش میزان کودکان این سه شیرخوارگاه در برخی زمان‌ها، به بیش از ۳۵۰ کودک می‌رسید.

هر چند میزان ورودی شیرخوارگاه‌ها در سالی که گذشت کاهش نیافته اما تحرک مددکاری باعث شده، کودکان به جای نگهداری طولانی مدت در شیرخوارگاه‌ها وارد محیط امن و گرم خانواده شوند.

کد خبر 6062776 علی قدمی

دیگر خبرها

  • نمونه هایی از کلام علما درباره مسجد مقدس جمکران | مسجد جمکران 1072 ساله شد
  • صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلاری کالا از آذربایجان‌غربی به کشورهای خارجی
  • تجاوزات صهیونیست ها توسط رسانه های غربی و آمریکایی پشتیبانی می شود
  • پوتین: روسیه با هیچ کشوری دشمنی ندارد
  • «آمرلی» روایت به مثابه منشوری چند وجهی
  • ماجراهای سوسو، بابا گازی و دوستان تازه اش در انیمیشن «موتورها»
  • آنروا: تامین منابع لازم برای ادامه امدادرسانی در غزه
  • تعداد کودکان شیرخوارگاه های استان تهران به زیر ۱۰۰ کودک رسید
  • وصف مظلومیت کریم اهل بیت(ع)
  • تنها موزه متعلق به یک بانوی کریمه در جهان