Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@11:12:19 GMT

شهید سپهبد سلیمانی ۴۰ سال در راه خدا جهاد کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۳۱۱۳

شهید سپهبد سلیمانی ۴۰ سال در راه خدا جهاد کرد

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه شهید سلیمانی ۴۰ سال در راه خدا جهاد کرد، گفت: تداوم شعار "مرگ بر آمریکا" به دلیل بصیرت‌افزایی رهبر معظم انقلاب است. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام علی احتشام شامگاه شنبه در مراسم ولادت حضرت زهرا(س) در کاشان با بیان اینکه خداوند وعده داده که رنج دیدگان و مستضعفان مدیریت جهان را بر عهده می‌گیرند و نباید این مدیریت از آن مرفهین بی‌درد، راحت‌طلبان و فرصت‌طلبان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی افزود: شهید سلیمانی شش مرتبه قسم یاد کردند که راه نجات و آزادی تبعیت از رهبر معظم انقلاب است و بر همین اساس وصیت کرد انگشتر اهدایی از سوی رهبر معظم انقلاب، عبای اهدایی و امضای افرادی که تاکید کردند شهید سلیمانی فرد خوبی است، با این شهید والا مقام دفن شود.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه تنها اخلاص افراد را به این درجه نمی‌رساند، ابراز داشت: شهید سلیمانی 40 سال با جنگ‌های دشمن مبارزه می‌کرد و در بیابان‌ها به دنبال شهادت بود و همین موضوع باعث شد تا در 160 نقطه آمریکا برای سردار شهید سلیمانی مراسم گرفتند.

محدودیت‌های ترافیکی اربعین سپهبد سلیمانی در کرمان اعلام شدثمره گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی؛ خروج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل استاربعین شهید ‌قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در حمیدیه برگزار می‌شود‌

احتشام با بیان اینکه اگر ملت ایران 41 سال با افتخار "مرگ بر آمریکا" می‌گویند، به دلیل بصیرت افزایی و فرمایشات امام راحل است، تاکید کرد: بصیرت افزایی رهبر معظم انقلاب و امام راحل باعث شد تا شهید سلیمانی‌ها تربیت شوند و بر همین اساس در زمان اقامه نماز بر پیکر مطهرش "اللهم لا نعلم الا خیرا" را سه مرتبه اعلام کردند.

امام جمعه موقت کاشان ضمن اشاره به انتخابات پیش رو تبیین کرد: لازم است مردم با دستان خود که در روز 22 بهمن مشت محکمی به دهان آمریکای جنایتکار و ایادی استکبار زدند، در روز دوم اسفندماه نیز با همین دستان نامزدان اصلح و انقلابی را انتخاب کنند تا با مجلس قوی به سوی قوی شدن گام برداریم.

انتهای پیام/803/ز

R7760/P1549/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه موقت کاشان رهبر معظم انقلاب بصیرت افزایی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رونمایی از از سردیس سپهبد شهید قرنی در مدرسه دارالفنون

منبع: جماران

دیگر خبرها

  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد | نظامی شاهنشاهی چطور بعد از انقلاب فرمانده ارتش شد؟
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد
  • شهید قرنی نقش مهمی در جلوگیری از تجزیه کشور داشت
  • (عکس) رونمایی از از سردیس سپهبد شهید قرنی در مدرسه دارالفنون