Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:09:09 GMT

پوستر نمایش «بچه» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۳۱۹۰

پوستر نمایش «بچه» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پوستر نمایش «بچه» اثری اجتماعی به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی افسانه ماهیان با طراحی امیر اسمی منتشر شد.

در این نمایش فاطمه معتمد آریا، سعید چنگیزیان، شیوا فلاحی به ایفای نقش می‌پردازند.

افسانه ماهیان پیش از این کارگردانی آثاری چون «هم هوایی»، «سه جلسه تراپی»، «از زیرزمین تا پشت بام» و «کوکوی کبوتران حرم» را برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر عوامل ای نمایش می‌توان به طراح صحنه و لباس و نور منوچهر شجاع، طراح پوستر و بروشور امیر اسمی، آهنگساز و طراح صدا محمدرضا جدیدی، اجرای موسیقی و صدا بهروزسیفی، دستیار کارگردان و برنامه ریز امیرسپهر تقی‌لو، منشی صحنه روژان کردنژاد، عکاس و طراح تبلیغات، مریم دیهول، مدیر صحنه مهدی صفرزاده خانیکی اشاره کرد.

«بچه» از ٢٧ بهمن ماه ساعت ١٩:٣٠ در تالار چارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت و بلیت فروشی آن در سامانه ایران نمایش به آدرس irannamayesh.com آغاز شده است.

کد خبر 4853909 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: نغمه ثمینی پوستر افسانه ماهیان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر تئاتر ایران سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر جشنواره موسیقی فجر موسیقی ایرانی فیلم سینمایی شبکه یک سیما کنسرت موسیقی موسیقی پاپ شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی بازیگر سینما کارگردان تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی عمارت نوفل‌لوشاتو، نمایش «خرده جنایت‌های زن و شوهری» نوشته اریک امانوئل اشمیت، با ترجمه محمود بهفروزی و به کارگردانی پریسا مقدم تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۰ اجرا می‌شود.
بهنام ‌فرزام، امیدعلی ‌رحمانی، پریسا ‌مقدم بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش کرده‌اند.

همچنین کنسرت-نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی از ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می رود که پیش فروش روزهای نخست آن با استقبال مخاطبان روبرو شد.
بهنام شرفی، نیکی مظفری، گل ناز عباسی، بهراد محمدی، روشنک رضایی مهر و بابک صحرایی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.
همچنین محمدرضا عیوضی و مسعود امامی به عنوان خواننده – بازیگر در این اجرا حضور دارند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش‌ها می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/marg.neskafeh مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند