Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله علی خاتمی بر ضرورت تشکیل کارگروه هایی با موضوع سبک زندگی اسلامی، معنویت و علمی و تکنولوژی ذیل جمعیت بانوان فرهیخته دینی استان زنجان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان امروز در جمع بانوان فرهیخته دینی استان زنجان با تاکید بر اقدامات مستمر بانوان فرهیخته در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: این بیانیه در چهل سالگی انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد و لازم است همه در راستای تبیین و عملی شدن آن تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله علی خاتمی به شرایط فعلی کشور و تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی اشاره کردو گفت: در حال حاضر جنگ فرهنگی دشمن برعلیه نظام آغاز شده است و همه باید برای مبارزه با دشمن در جنگ فرهنگی مسلح باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه ما باید سیاسی باشیم اما سیاست زده نشویم، ادامه داد: اقتضائات امروز زمانه تغییر کرده است.

 

به گفته آیت الله خاتمی، انتظار می رود نسبت به اقتضائات روز و مبنتی بر اسلام ناب محمدی در حوزه تعلیم و تربیت نسل جدید انقلاب اسلامی برنامه ریزی کنیم.

 

وی بر ضرورت تشکیل کارگروه های ویژه جمعیت بانوان فرهیخته تاکید کرد و گفت: لازم است تا کارگروه هایی با موضوع سبک زندگی اسلامی، معنویت و علمی و تکنولوژی ذیل جمعیت بانوان فرهیخته دینی استان تشکیل شود.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب جمعیت بانوان فرهیخته امام جمعه زنجان بانوان فرهیخته دینی استان جمعیت بانوان فرهیخته آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است

محسن افشارچی در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، استقلال را مولفه مهم ایران اسلامی برشمرد و گفت: برای داشتن استقلال باید پایه های دفاعی و نظامی را محکم کرد، این راهبرد را قانون اساسی بر عهده رهبری گذاشته است و رهبر معظم انقلاب نیز با درایت و دقت این مهم را محقق کرده اند.

وی ادامه داد: اکنون در حوزه دفاع و هوافضا نیروهای مسلح و ارتش حرف زیادی برای گفتن دارند و اتفاقات بزرگی در این زمینه در کشور رقم خورده است.

افشارچی اظهار داشت: اکنون به برکت رشادت های سپاه و ارتش در حوزه دفاعی هیچ نیازی به هیچ کشوری نداریم.

استاندار زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب مظلومان جهان است، گفت: نظام از همان ابتدا راهبرد خود را تقویت و پشتیبانی از فلسطین قرار داد و رفته رفته با تقویت جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی به نوعی در محاصره قرار گرفت.

افشارچی ادامه داد: امروز اسرائیل در موضع ضعف قرار دارد و در صورت هر تحرکی، ۱۰ برابر پاسخ آن را دریافت خواهد کرد.

فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان نیز در این مراسم گفت: با نگاهی به تاریخ انقلاب در می یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.

سرهنگ ستاد امیر محمدعلی بیرانوند افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی قدرتمند و مجهز به فناوری های نوین به خودکفایی کامل رسیده و در آمادگی کامل به سر می برد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق برگ زرینی دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و اقدام تاریخی فرزندان ایران اسلامی بار دیگر ثابت کرد با کسانی که با ملت ایران دشمنی دارند، سر ستیز دارند.

بیرانوند تاکید کرد: این عملیات وعده صادق نشان داد که ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • باید از ظرفیت «بخش خصوصی» برای تحقق شعار سال بهره گرفت
  • بیانیه قدردانی حماس از حمله ایران به اسرائیل
  • حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است