Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مردم یاری و محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: از ۱۵ هزار و ۶۱۵ پروژه ۵ سال دوم یعنی از بهمن ۹۳ تاکنون، ۸ هزار و ۲۱۴ پروژه به اتمام رسیده و ۷ هزار و ۴۰۱ پروژه عمرانی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «شهرام اسکندری»  در آینن بهره برداری از هزار و ۴۰۸ پروژه عمرانی و توزیع ۴۸۰ سری جهیزیه  و هزار سری لوازم خانگی و رونمایی از مستندهای اقدامات قرارگاه قدس نروی زمینی سپاه بیان داشت: قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در کنار اقدامات امنیتی و عملیاتی که وظیفه تعریف شده این مجموعه است با هدف کمک به دولت و میل به اهداف کلی انقلاب در حوزه های مختلف گام بر می دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول مردم یاری و محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه  قرارگاه قدس  با توسعه شاخص های اقتصادی و بهداشتی و فرهنگی و امنیتی در کنار دستگاه های اجرایی متولی اقدامات موثری در زمینه توسعه زیر ساخت های روستایی و کاهش نرخ بیسوادی و توسع فضاهای آموزشی، ایجاد اشتغال و توانمندسازی مردم و ترویج فرهنگ کار و اشتغال و احیای ظرفیت های مختلف اشتغال زایی ائم از کشاورزی، طیور و معادن و احداث مسکن، بهداشت و درمان انجام داده است.

 

17هزار و 977 پروژه عمرانی در این 10 سال انجام شده که 2هزار 366 پروژه در 5 سال اول و 15 هزار و 615 در 5 سال دوم یعنی از بهمن 93 تاکنون صورت گرفته است.

 

از 15 هزار و 615 پروژه 5 سال دوم  یعنی از بهمن 93 تاکنون، 8 هزار و 214 پروژه به اتمام رسیده و 7 هزار و 401 پروژه عمرانی در حال اجرا است و در تلاش هستیم حداکثر این پروژه ها را در سال 99 به پایان برسانیم.

 

اعتبارات جذب شده در 5 سال اول 7 میلیارد تومان بوده و در 5 سال دوم از 200 میلیارد تومان تجاوز کرده است.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرهنگ کار و اشتغال مردم یاری قرارگاه قدس پروژه عمرانی یعنی از بهمن قرارگاه قدس زمینی سپاه سال دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: اسکان موقت حادثه‌دیدگان، توزیع اقلام زیستی با حضور ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال انجام است و با تمام امکانات در خدمت مردم عزیز جنوب سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

یعقوب سلیمانی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان افزود: در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال‌احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.

سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان