Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین نیری مدیر کل ثبت احوال خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در آستانه انتخابات پیش رو افرادی که در خواست تعویض و یا المثنی شناسنامه دارند تا پایان روز چهارشنبه ۳۰ بهمن می‌توانند بدون نوبت و خارج از مهلت، المثنی شناسنامه، دریافت کنند.

او در خصوص پرشدن برخی شناسنامه‌ها، در صفحه رای تصریح کرد: حدود ۵۰ درصد افراد بالای ۱۸ سال شناسنامه پاسبورتی دارند که مشکلی در زمینه کمبود جا، برای مهر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: صفحه مهر انتخابات در برخی از شناسنامه‌ها، پرشده است که ستاد انتخابات کشور تا قبل از روز انتخابات در بخشنامه‌ای، تمهیدات لازم را یاد آور می‌شوند.

نیری افزود: شرایط سنی رای اولی‌ها به این صورت می‌باشد که باید ۱۸ سال تمام، و متولدین دوم اسفند ۸۰ به ماقبل باشند.

او تصریح کرد: افرادی که شناسنامه عکس دار ندارند، تا ظهر روز پنج شنبه ساعت ۱۸ مهلت دارند تا با حضور در دفاتر ثبت احوال، در خواست خود را ثبت کنند.

مدیر کل ثبت احوال خراسان رضوی گفت:در روز رای گیری اصل شناسنامه ملاک خواهد بود، زیرا سریال شناسنامه باید در سامانه انتخابات ثبت شود و شناسنامه مهر شود.

نیری افزود: ضمنا کارت ملی و یا پاسبورت نمی‌تواند جایگزین شناسنامه عکس دار، در زمان رای گیری مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام//ف. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارت ملی انتخابات مجلس ثبت احوال خراسان رضوی المثنی شناسنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض پرچم حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) + فیلم

آیین تعویض پرچم گنبد حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در سالروز وفات این حضرت، عصر سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) توسط خادمان حرم و با حضور زائران و مجاوران شهر ری برگزار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • تعویض پرچم حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) + فیلم
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • شناسنامه‌دار شدن۳۰ درصد باغات جویبار
  • برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه