Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - حوریه جعفری بانوی شناگر سیستان و بلوچستان در سومین دوره المپیاد ورزشی اتحادیه بانوان کارگر موفق به کسب دو مدال شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، رییس هیئت ورزش کارگری استان با اعلام این خبر گفت: سومین دوره المپیاد ورزشی اتحادیه بانوان کارگر با شرکت ورزشکارانی از 23 استان کشور در 6 رشته ورزشی به میزبانی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید مهدی امیر جهانشاهی افزود: تیم بانوان کارگر سیستان و بلوچستان در این دوره از مسابقات با 6 ورزشکار شرکت کرد که در پایان حوریه جعفری بانوی شناگر استان در کرال پشت موفق به کسب مدال نقره و در شنای قورباغه مدال برنز شد.
وی در ادامه اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 60 ورزشکار سیستان و بلوچستان در دو بخش آقایان و بانوان به مسابقات قهرمانی کارگران کشور اعزام شدند.
رییس هیئت ورزش کارگری استان افزود: کسب 14 مدال رنگارنگ در رشته های ووشو، مسابقات رزمی و شنای بانوان حاصل کار ورزشکاران کارگر سیستان و بلوچستان در رقابت های کشوری است.
امیر جهانشاهی گفت: همچنین امسال با همکاری اداره کل ورزش و جوانان 3 دوره آموزشی در رشته های آمادگی جسمانی بانوان، جودوی بانوان و جودوی آقایان توسط این هیئت برنامه ریزی و اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بانوان کارگر بانوی شناگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور

عبدالعلی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، افزود: تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی شهر زاهدان برگزار خواهد شد، اعزام شد.

رئیس هیأت ووشو آذربایجان شرقی عنوان کرد: تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی که برای اولین بار در این مسابقات شرکت می‌کند که با ترکیب پرستو جبلی، مهدیه خوش صفت و مربیگری و سرپرستی خانم پورثابت به این مسابقات اعزام شد.

ابراهیمی اذعان داشت: مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از امروز بیست و هشتم تا بیست و نهم فروردین ماه در زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6079820

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۸۴ هزار بانوی خوزستانی از آموزش‌های مهارتی
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • لودر راهداری بر اثر بی‌احتیاطی کارگران واژگون شد نه سیل
  • بازنشسته شدن پیش از موعد یک هزار و ۷۴۷ کارگر مشاغل سخت در لرستان
  • نخستین صعود بین‌المللی کوهنوردان بانوی کارگر ایران در تیر ماه
  • بیش از ۱۷۰۰ کارگر لرستانی در مشاغل سخت و زیان‌آور بازنشسته شدند
  • پایه حقوق کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟