Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@16:02:10 GMT

هرتابرلین به دنبال استخدام کواچ

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۳۴۱۶

هرتابرلین به دنبال استخدام کواچ

مدیران باشگاه هرتابرلین به دنبال استخدام سرمربی پیشین بایرن مونیخ هستند. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه هرتابرلین که اخیراً در پی استعفای یورگن کلینزمان از سمت سرمربیگری این تیم آلمانی، الکساندر نوری، دستیار وی را به عنوان سرمربی موقت هرتا تا پایان فصل جاری معرفی کرد، اکنون خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه در فکر استخدام سرمربی پیشین بایرن مونیخ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میشائیل پریتس، مدیر باشگاه هرتابرلین اعلام کرد این باشگاه نسبت به استخدام نیکو کواچ در تابستان پیش‌رو علاقه‌مند است اما تأکید کرد که کار سختی برای استخدام بازیکن پیشین خود خواهند داشت، چرا که احتمالاً این سرمربی کروات پیشنهادهای زیادی خواهد داشت.

نیکو کواچ که پیش از این بحث حضورش روی نیمکت تیم فوتبال اورتون مطرح بود، خود پس از شکست 5 بر یک تحقیرآمیز بایرن مونیخ مقابل اینتراخت فرانکفورت در هفته دهم فصل جاری از رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان از سمت سرمربیگری بایرن اخراج شد.

این سرمربی 48 ساله در زمان حضورش روی نیمکت باواریایی‌ها این تیم را به یک قهرمانی در بوندس‌لیگا، یک قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در سوپرجام آلمان رساند.

کلینزمن پس از استعفا از سرمربیگری هرتابرلین: مدیران باشگاه انتظاراتم را برآورده نکردند

کواچ که سابقه سرمربیگری تیم ملی فوتبال کرواسی و اینتراخت فرانکفورت را هم در کانامه‌اش دارد، بین سال‌های 1992 تا 1996 و 2003 تا 2006 برای هرتابرلین بازی می‌کرد.

هرتابرلین از 22 بازی خود در بوندس‌لیگا، 26 امتیاز کسب کرده و در حال حاضر در رده سیزدهم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بایرن مونیخ بوندس‌لیگا الکساندر نوری هرتابرلین نیکو کواچ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ بوندس لیگا الکساندر نوری هرتابرلین نیکو کواچ بایرن مونیخ بوندس لیگا هرتابرلین نیکو کواچ باشگاه هرتابرلین یک قهرمانی بایرن مونیخ بوندس لیگا نیکو کواچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه هالک بانک با انتشار متنی در اینستاگرام ضمن تشکر از زحمات اسلوبدان کواچ سرمربی خود، پس از یک فصل از پایان همکاری با این مربی خبر داد.

اسلوبدان کواچ که سابقه هدایت تیم ملی والیبال ایران را نیز برعهده داشت، پس از کسب دو جام در لیگ و جام حذفی از هدایت هالک بانک ترکیه کنار رفت. البته با وجود کسب نتایج درخشان در مسابقات داخلی، کواچ نتوانست هالک بانک را به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برساند.

حالا باید دید مدیران باشگاه هالک بانک برای جایگزینی کواچ چه کسی را مد نظر خود قرار داده اند.به نظر می‌رسد یک مربی بزرگ فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)