Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر خارجه سوریه مخالفت دولت متبوعش با هرگونه تشکیل اداره خودمختار کردها در این کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، فیصل مقداد، معاون وزیر خارجه سوریه ضمن تاکید بر تمامیت ارضی کامل سوریه، هرگونه ایده درباره تشکیل اداره خودمختار کردها در این کشور را رد کرد.

مقداد همچنین خاطرنشان کرد: کردها، بخش جدایی ناپذیر از ملت سوریه هستند و تلاش‌ها برای جدا کردن آنها از بقیه مردم سوریه، تلاشی آمریکایی و اسرائیلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر خارجه سوریه همچنین تصریح کرد: خودمختاری از امور ممنوعه است و ما بر تمامیت ارضی سوریه به طور کامل اصرار داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیصل المقداد کردهای سوریه اداره خودمختار کردها معاون وزیر خارجه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی در راستای دفاع از تمامیت ارضی ایران بود

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه عملیات غرورآفرین شب گذشته برای تنبیه رژیم صهیونیستی در راستای حفظ امنیت ملی کشورمان ضروری بود، اعلام کرد: انجام این عملیات برای دفاع از تمامیت ارضی و در چارچوب حقوق بین‌الملل و اصل قانونی دفاع مشروع انجام شد.

مالک رحمتی در جمع معاونان، مدیران کل و مشاوران استانداری، اظهار کرد: ما هیچ زمان آغاز کننده جنگی نبوده و نخواهیم بود، اما وقتی که دشمن به خود جسارت می‌دهد به ساختمان کنسولگری ما که براساس قواعد بین‌الملل جزئی از خاک کشورمان است تجاوز کند، نیازمند اقدام ضروری و عاجل هستیم که با فرمان مقام معظم رهبری، این اتفاق به وقوع پیوست.

وی اضافه کرد: امروز تمام مردم و جریان‌های سیاسی داخلی و خارجی از اقدام مقتدرانه، به هنگام و عزتمندانه وعده صادق، خوشحال و قدردان هستند. این عملیات نشان داد رژیم جعلی خانه عنکبوتی برای خود ساخته بود که با کمترین تجهیزات فرو می‌ریزد و هیبت پوشالی که سالیان سال در پشت آن قائم شده بود برای حامیانش به ویژه آمریکا آشکار شده است.

وی با اشاره به اینکه خون شهدای مقاومت بر زمین نخواهد ماند و همه این پیروزی‌ها ماحصل خون شهدای بزرگی مثل سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی عزیز و تهرانی مقدم و زاهدی‌ها است، ادامه داد: وعده الهی این است که ظالم، کیفر و عذاب خواهد شد و این رژیم نابودشدنی است و همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند این رژیم جعلی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و امروز نشانه‌های این امر به وضوح دیده می‌شود و دشمنان باید از وعده الهی در این باره واهمه داشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد: شکستن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی به دست حماس با نفوذ به عمق استراتژیک سرزمین‌های اشغالی و یا عملیات غرورآفرین و عبرت‌آموز شب گذشته که توسط نیروهای مسلح و سربازان سپاه اسلام انجام شد این صرفا گوشه‌ای از توانمندی‌های جبهه مقاومت و سیستم دفاعی کشورمان است بنابراین وظیفه خود می‌دانم از زحمات همه نیروهای مسلح در ارتش دلاور و سپاه قهرمان و نیروهای هوایی و همه عزیزانی که سهمی در این حماسه بزرگ داشتند، تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند دوران بزن دررو تمام شده است و امروز همان وعده صادق، عملی شد، دشمنان بترسند که اگر ظلم، نسل کشی و تجاوز را ادامه دهند با سرعت بیشتری به خط پایان خود خواهند رسید.

وی یادآوری کرد: کشور ما همیشه منادی صلح و ثبات در منطقه بوده و آن کسی که امنیت را بر هم می‌زند این رژیم جعلی و حامیانش هستند که از چند هزار کیلومتر آن طرف دنیا به منطقه ما آمده‌اند و در امورات داخلی کشورها دخالت می‌کنند که باید این مسئله پایان یابد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، رحمتی تاکید کرد: اگر آمریکا و اسرائیل از منطقه حذف شوند، صلح و امنیت در اینجا حاکم خواهد شد و توان نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران در خدمت برقراری صلح، امنیت و آرامش است تا در سایه آن کشورهای منطقه رشد و توسعه پیدا کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش مدافع تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران
  • آمریکا: حمله ایران به اسراییل بی‌پروا و تنش‌آفرین بود
  • آمریکا: حمله ایران به اسراییل بی پروا و تنش آفرین بود
  • گفت وگوی امیرعبداللهیان و وزیر خارجه عربستان درخصوص تحولات منطقه
  • گفت وگوی امیر عبداللهیان و وزیر خارجه عربستان درخصوص تحولات منطقه
  • عملیات سپاه در راستای دفاع از تمامیت ارضی بود
  • تاکید وزرای امور خارجه ایران ‌و سوریه بر مشروعیت پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی
  • عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی در راستای دفاع از تمامیت ارضی ایران بود
  • وزیر خارجه سوریه: پاسخ به رژیم صهیونیستی، حق مشروع ایران است
  • ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد