Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@06:56:45 GMT

مهاجم زهردار الاهلی عربستان به بازی استقلال رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۳۴۲۷

مهاجم سوریه‌ای تیم فوتبال الاهلی عربستان می‌تواند در دیدار برابر استقلال تیمش را همراهی کند، اما خبر قطعی این‌که سرمربی بلژیکی راهی کویت نشد و قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده است تا سرمربی موقت، آن‌ها را برابر استقلال هدایت کند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از اسپورت، الاهلی عربستان در دیدار دوم خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، دوشنبه (۲۸ بهمن) به مصاف استقلال خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کاروان الاهلی دیروز شنبه عربستان را به مقصد کویت ترک کرد و در کویت اسکان یافت و نخستین تمرینش را زیر نظر مربی موقت برگزار کرد.

خبر خوب برای هواداران الاهلی این‌ است که عمر السومه بعد از مدت‌ها آسیب‌دیدگی در فهرست قرار گرفت و می‌تواند برابر نماینده ایران به میدان برود. گروس بعد از شکست شب گذشته برابر الوحده با سران باشگاه به توافق رسید که قراردادش را فسخ کند و این شانس خوبی برای نماینده ایران است که با وجود مصدومان و غایبان زیاد، حریف سعودی را شکست دهد.

در دیدار برابر استقلال، هدایت الاهلی به‌صورت موقت به مازن بهکلی رسیده است تا مربی جدید و موقت تیم انتخاب شود. هم الاهلی و هم استقلال در دیدار نخست خود به تساوی دست پیدا کرده‌اند و به همین خاطر به پیروزی در این بازی حساس نیاز دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر کنفرانس مونیخ آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیگ قهرمانان آسیا استقلال الاهلی عربستان عمر سوما جشنواره موسیقی فجر کنفرانس مونیخ آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب الاهلی عربستان برابر استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!

به گزارش "ورزش سه"، آرمان رمضانی اگرچه در بازی های گذشته تیمش معمولا نیمکت نشین بوده اما هر بار با نظر جواد نکونام به زمین رفته، توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و توانایی هایش را نشان بدهد.

رمضانی که این فصل سه بار برای استقلال گلزنی کرده، در نیم فصل اول مقابل شمس‌آذر در قزوین هم به میدان رفت و زننده یکی از گل‌های تیمش بود.

مهاجم بلندقامت استقلالی‌ها در بازی رفت با شمس‌آذر در حالی که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد، توانست با یک فرصت طلبی خوب و استفاده از اشتباه خط دفاعی حریف دومین گل استقلال را بزند، اما این گل باعث برتری آبی‌ها نشد. استقلال در آن مسابقه مقابل شمس‌آذر به تساوی دو بر دو رسید، اما حالا برای کسب پیروزی تلاش می‌کند.

آبی‌پوشان پایتخت برای کسب برد و حفظ صدرنشینی خود به مصاف شمس‌آذر می‌روند و بی‌شک بازی در ورزشگاه آزادی نیز کار را برای شاگردان سعید دقیقی سخت خواهد کرد.

در این بین آرمان رمضانی هم در تمرینات استقلال با روحیه خوب و شرایط جسمانی مناسب حضور دارد و برای بازی حساس روز جمعه آماده می‌شود. او منتظر فرصتی از سوی نکونام است تا بتواند خودش را نشان بدهد و شرایط خوبی را در بازی رقم بزند. بی تردید رمضانی دوست دارد اگر پایش به گلزنی دوباره مقابل شمس‌آذر باز می‌شود، این گل برد تیمش را تضمین کند.

دیگر خبرها

  • فریاد مهاجم سابق لیورپول بر سر داور: اخراجش کن!
  • رقیب سنتی در انتظار هدیه شمس آذر است/ نباید به استقلال ایراد گرفت
  • صعود موقت سرخ‌ها به صدر جدول / عزم جدی استقلال خوزستان برای بقا
  • آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس
  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید