Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه الاتحاد از قطعی شدن حضور سه ستاره خارجی در اردوی آتی تیم ملی امارات در ماه مارس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، با انتخاب یووانوویچ صرب به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امارات تحرکات برای سرو سامان دادن به اوضاع ناامیدکننده این تیم در رقابت‌های ملی آغاز شد. تیم شیخ نشین حاشیه خلیج فارس که در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ از شرایطی نابسامانی در مرحله اول انتخابی برخوردار است حالا در فاصله یکی دو ماه تا آغاز دوباره این رقابت‌ها در صدد بهره بردن از ستاره‌های خارجی به عنوان تبعه این کشور در جمع ملی پوشان خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه الاتحاد امروز در گزارشی مدعی شد سه بازیکن برزیلی و آرژانتینی شاغل در لیگ امارات بعد از نزدیک به پنج سال موفق به اخذ تابعیت این کشور شدند تا فدراسیون فوتبال بلافاصله مقدمات دعوت از آن‌ها به اردوی آتی تیم ملی در ماه مارس ۲۰۲۰ را فراهم کند. کایو از العین، لیما از الوصل و تیگالی از الوحده سه بازیکن مد نظر  فدراسیون فوتبال و یووانوویچ برای حضور در جمع ملی پوشان امارات هستند که از این پس دعوت خواهند شد.

اردوی آتی تیم ملی امارات از ۱۳ و ۱۴ مارس برگزار می‌شود و فدراسیون امارات بنا به درخواست سرمربی از ۲۴ تا ۳۰ بازیکن برای حضور در این اردو دعوت به عمل خواهد آورد که بنا به ادعای روزنامه الاتحاد برای اولین بار امارات هم به جمع کشور‌های حاشیه خلیج فارس خواهد پیوست که از بازیکنان دو ملیتی بهره خواهد برد. امارات طی روز‌های ۲۶ و ۳۱ مارس باید در دو بازی حساس به مصاف مالزی و اندونزی برود و حضور این سه ستاره می‌تواند مشکلات گلزنی این تیم را به حداقل برساند.

امارات در گروه G. مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در پایان روز پنجم با یک بازی کمتر و کسب تنها ۶ امتیاز از چهار بازی بعد از ویتنام ۱۱ امتیازی، مالزی ۹ امتیازی و تایلند ۸ امتیازی در رده چهارم قرار دارد و یووانوویچ امیدوار است با دعوت از بازیکنان دو ملیتی و سرشناس شاغل در لیگ فوتبال این کشور بتواند در دور برگشت نتایج مورد نظر برای صعود به مرحله نهایی را کسب کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر کنفرانس مونیخ آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب امارات متحده عربی مقدماتی جام جهانی تابناک ورزشی بازیکن خارجی جشنواره موسیقی فجر کنفرانس مونیخ آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اردوی آتی تیم ملی روزنامه الاتحاد تیم ملی امارات جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های تکواندو بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود. فدراسیون جهانی تکواندو بعد از انتخاب یک داور زن ایرانی برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک، دیگر بانوی ایرانی را نیز برای قضاوت به المپیک دعوت کرد.

به گزارش ایرنا، بر همین اساس، فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به تهران، معصومه باقری داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد.

پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک، دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی انتخابی المپیک دعوت شد؛ در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری‌ها و ... قضاوت‌های کم اشتباهی داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک قرار گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896431

دیگر خبرها

  • ایرانی ها چه تعداد خانه در ترکیه خریدند؟/ اتباع این کشور رتبه اول را دارند
  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، در رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • دعوت از وزرای چند کشور دوست و همسایه برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد