Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:15:47 GMT

پیک نوروزی به خاطره‌ها پیوست

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۳۸۱۲

پیک نوروزی به خاطره‌ها پیوست

علیرضا طالبی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه امسال همانند پارسال دانش آموزان کشورمان پیک نوروزی ندارند، گفت: مسئولیت برنامه ریزی برای جایگزینی پیک نوروزی به استان‌ها واگذار شد.

او افزود: در مازندران قرار است مانند عید پارسال، داستان را در پیش بگیریم و دانش آموزان خاطره‌های خود در نوروز را به صورت داستان بنویسند و خلاصه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی گفت: این اقدام به هر شهرستان و در پی آن به معلم‌های هر کلاس واگذار می‌شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران افزود: معلم‌ها پس از تعطیلات نوروزی داستان‌های دانش آموزان را بررسی و مدرسه‌ها هم در این کار اظهار نظر می‌کنند.

او با بیان اینکه موضوعات بومی در نوشتن داستان‌ها لحاظ می‌شود، گفت: با حذف پیک‌های نوروزی از خلاقیمت معلمان استفاده می‌شود  و این اقدام تاثیر مثبتی بر کشف استعداد‌های دانش آموزان می‌گذارد.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش پیک نوروزی تعطیلات نوروزی دانش آموزان پیک نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم هوای گرم و آفتابی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران با اشاره به آسمان آفتابی امروز و فردا در استان ،گفت: فردا (یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) روز گرمی در سطح استان خواهیم داشت.

فرجی با بیان اینکه ازبعد از ظهر امروز شرایط برای ابرناکی و رگبار پراکنده و رعدو برق در ارتفاعات مرکزی و غربی استان فراهم است افزود:دوشنبه با تغییر جریانات جوی، آسمان استان نیمه ابری با کاهش دما همراه خواهد شد که از بعد از ظهر آن روز بارشها از سمت غرب آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه صبح سه شنبه ۴ اردیبهشت در سطح استان بارندگی گسترده می شود، گفت: سامانه بارشی نسبتا مناسب همراه با کاهش دما و وزش باد تا پیش از ظهر چهارشنبه در استان فعال خواهد بود.

فرجی خاطرنشان کرد: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی سامانه بارشی به ویژه در ارتفاعات استان قابل ملاحظه خواهد بود.

 کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران، شرایط جوی روزهای پایان هفته ( پنج شنبه و جمعه ) را نیز پایدار با روند افزایش دما پیش بینی کرد.

فرجی افزود: دریا نیز امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیتهای دریایی مناسب است.

 

دیگر خبرها

  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی
  • اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز
  • آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت ۳ » در کرمان 
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی/ تدوین کتاب برای آشنایی دانش‌آموزان با محیط زیست
  • تداوم هوای گرم و آفتابی در مازندران
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس استان همدان