Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@15:52:42 GMT

ارائه خدمات حمایتی به 500 خانواده توان‌یاب

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۳۸۸۴

ارائه خدمات حمایتی به 500 خانواده توان‌یاب

خانه سرباز صلح ایران با حضور در مناطق کمتر برخوردار به 500 خانواده توان‌یاب خدمات درمانی و حمایتی ارائه کرد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، خانه سرباز صلح ایران، به عنوان سازمانی مردم نهاد و حامی توسعه گفتمان صلح بر این باور است، آنگونه که در جنگ نیاز به سرباز است، صلح هم نیاز به سرباز دارد. ایجاد پایداری، حفظ و گسترش صلح، کار بسیار پرمشقتی است به خصوص در شرایط محیطی امروز،که با انواع تنش‌ها و پارادایم‌های موافق و مخالف، مثبت و منفی موثر و بی تاثیر،که هر کدام حوزه‌ای مجزا از فعالیت را می‌طلبد و هرحوزه خود نیز مشتمل بر زیر شاخه‌های فراوانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همین استدلال ما نیز به سربازانی نیاز داریم با توانمندی‌های گوناگون، تا بتوانند در این عرصه ها فعالیت کنند و ضمن ایجاد حفظ و پایداری صلح، به تداوم و گسترش آن کمک کنند، تا در نهایت جامعه‌ای عاری از افراطها و تفریط‌ها، خشونت و بیرحمی‌ها،پیرامون عقل سلیم هدفمند و هوشمند به پا کنیم و درست به همین دلیل سخن گفتن از صلح را صلح ساز می‌دانیم و بر آنیم تا نماد صلح را از فراز مرزها و اقلیم کشورمان به جهان گسترش دهیم خانه سرباز صلح ایران گفتن، نوشتن و منتشر کردن در باب صلح را شرط لازم و کاری ارزشمند و تاثیرگذار می‌داند.

موتور اتوبوس صلح روشن شد ودر ایام مبارک تولد حضرت زهرا ( س) به اولین ایستگاه سلامت رسیدT اتوبوس صلح که بیانگر صلح پویا و متحرک است به همت خانه سرباز صلح ایران و با همکاری گروهی از پزشکان هنرمندان صلح دوست و خیر و پزشکان متخصص در حوزه های مختلف و دندانپزشکی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، تغذیه، داخلی و روانشناسی به راه افتاد و اولین توقف آن در ایستگاه خیریه حمایت از معلولین شهید ناصر قربانی شهرستان ملارد بود.

در این رویداد که پذیرای بیش از ۵۰۰ خانواده توانیاب بودیم در سالن اداره بهزیستی، مراسم شاد و مفرح توسط هنرمندان برگزار شد و همزمان در جنب سالن ،پزشکان اقدام به پیگیری درمان این عزیزان و تشکیل پرونده جهت ادامه اقدامات درمانی و حمایتی به صورت رایگان کردند و تعدادبیش از  ۵۰۰ بسته حمایتی، معیشتی هم از طرف خانه سرباز صلح ایران تقدیم خانواده‌های محترم این عزیزان شد.

بی شک در ادامه این راه طولانی و سخت دست هر یاری رسان در این عرصه را به گرمی می‌فشاریم و رسما اعلام می‌کنیم که درگیر هیچ گرایش سیاسی و ایدئولوژیک نیستیم بلکه ایرانی هستیم و جهانی می‌اندیشیم و به پارسی بودن خود افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خانواده صلح خدمات درمانی سلامت خانه سرباز صلح ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان در سوم اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر مهدی اسلامی با قدردانی از همراهی و همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت با این سازمان در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی، گفت: در فرایند پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان، روز گذشته، سوم اردیبهشت ماه جاری در مجموع ۲۲۵۰ میلیارد تومان بابت بخشی از مطالبات این مراکز؛ به حساب ارائه‌دهندگان خدمات سلامت طرف قراداد این سازمان ازجمله داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد واریز شد.

وی در مورد جزییات این پرداخت افزود: ۱۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دولتی طرف قرارداد پرداخت شده و همچنین بخشی از مطالبات مربوط به سهم سازمان هدفمندی (دارویار در تعهد دولت) نیز به سازمان مربوطه جهت پرداخت اعلام شده است.

اسلامی گفت: همچنین مطالبات دو ماه از عملکرد پزشکان طرف قرارداد که بالغ بر ۲۱۸ میلیارد تومان است، به همراه یک ماه از مطالبات سایر مراکز خصوصی طرف قرارداد شامل پاراکلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی به مبلغ ۶۷۰ میلیارد تومان و مطالبات پزشک خانواده به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: الباقی مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز در آینده نزدیک ازتوسط سازمان تأمین‌اجتماعی تادیه خواهد شد.

بر اساس این گزارش سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش درمان برای تأمین و ارائه خدمات درمانی به بیش از ۴۷ میلیون نفر افراد تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان؛ علاوه بر امکانات درمانی ملکی خود مشتمل بر ۴۰۶ مرکز درمانی شامل ۷۹ بیمارستان و ۵ دی‌کلینیک ملکی با بیش از ۱۱هزار تخت فعال بیمارستانی در سراسر کشور، در بخش درمان غیرمستقیم نیز با ۱۲۴۸ بیمارستان و ۳۰۸۸ مرکز درمانگاهی و ۱۷ هزار و ۴۲ مرکز پاراکلینیک، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و غیردولتی و پزشک مستقل طرف‌قرارداد است.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • پروژه «اومااویا» سریلانکا، نماد توان صادرات خدمات فنی - مهندسی ایران
  • شاهکار مهندسان ایرانی در آسیا/ تعظیم سریلانکا به توان فنی ایران
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • آتش نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • آتش نشانی هم سرباز می گیرد
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت