Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@04:02:21 GMT

حضرت زهرا (س)؛ الگویی برای زنان و مردان جامعه

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۳۹۲۳

حضرت زهرا (س)؛ الگویی برای زنان و مردان جامعه

یک کارشناس مسائل مذهبی گفت: حضرت زهرا (س) الگویی برای زنان و مردان جامعه در تمام عرصه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام جلیل طاهریان صبح امروز در مراسم بزرگداشت ولادت باسعادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) و روز زن و تجلیل از مقام شامخ بانوان که در شرکت توزیع برق استان سمنان برگزار شد، با بیان اینکه حضرت فاطمه‌زهرا (س) در دین اسلام جایگاه بسیار رفیعی دارد، اظهار کرد: ارزش آن بزرگ بانوی اسلام، به عبودیت و بندگی خداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استاد دانشگاه با اشاره به این‌که حضرت زهرا (س) الگویی در تمامی عرصه‌ها برای زنان و مردان جامعه است، افزود: به خاطر جامع بودن شخصیت آن حضرت است که به ایشان لقب «سیده النساء العالمین» داده‌اند.

وی درباره مهارت‌های ارتباطی در محیط کار و خانواده مطالبی اظهار کرد و یادآور شد: ارتباطات کلامی، شنیداری و دیداری هم در محیط کار و خانواده بسیار مهم است و تقویت آنها موجب گره‌گشایی در مشکلات می‌شود.

طاهریان تصریح کرد: در ارتباطات باید قوه دیداری، شنیداری و لامسه را صیانت کرده و با حفظ شخصیت افراد، درصدد ارتباط مناسب باشیم.

وی با عنوان این‌که افکار مثبت، یکی از مدارهای مثبت است، خاطرنشان کرد: بیان کلمات حکمت و اندیشه در ارتباط با اطرافیان بسیار مهم است.

در این مراسم برنامه مولودی‌خوانی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) به اجرا درآمده و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان نیز از تلاش و زحمات بانوان شاغل شرکت با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/2568/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام زن استان سمنان مهارت های ارتباطی حضرت فاطمه زهرا س برای زنان و مردان جامعه حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) اظهارداشت: ضمن تبریک موفقیت‌های اخیر به وزیر ورزش، از ایشان به خاطر اعمال قانون در مورد تخلفات پیش آمده در بازی فوتبال و حمایت از حریم بانوان تشکر می‌کنم.

وی افزود: بی شک رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود و توانمندی در رفع آسیب و حل مساله نه پاک کردن صورت مساله است.

گفتنی است؛ در جریان بازی استقلال و آلومینیوم اراک، اقدام جیمی جامپ دختر بی حجاب و واکنش دوازه‌بان استقلال مورد توجه رسانه‌ها و بسیاری از افراد قرار گرفت.

کد خبر 6081808

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده تغییر در جایگاه زنان با مردان در اتوبوس‌های بی‌آرتی مشخص شد! |تصویر
  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی/ علت: به زنان در قسمت جلو بیشتر آسیب وارد می‌شد
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت