Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح امروز ۲۲۰ نفر از دانش آموزان پسر شهرستان قزوین از شهرهای اقبالیه، محمود آباد، کوهین و الموت به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان در قالب پنج دستگاه اتوبوس همراه با روایان، روحانیون، فرهنگیان و تیم فرهنگی راهی این سفر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی یادآور شد: دانش آموزان طی ۴ روز از یادمان‌های شهدای شلمچه، هویزه، اندیمشک، طلائیه، دهلاویه و همچنین از معراج شهدا بازدید خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور یک کار فرهنگی بزرگ است که در طول سال در چندین مرحله انجام می‌شود، گفت: این اردو فرهنگی برای زنده نگه داشتن یاد شهدا، و آشنایی نسل جدید با جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های شهداست.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) بیان کرد: دشمن از آشنایی نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت هراسان است بنابراین اردوهای راهیان نور می‌تواند اقدام مؤثری در مقابله با هجمه دشمن باشد.

وی تصریح کرد: تقویت هر چه بیشتر روحیه مقاومت و استکبارستیزی در بین دانش‌آموزان و نسل‌های جوان از جمله مؤلفه‌ها و کارکردهای بسیار مهم اردوهای راهیان نور محسوب می‌شود.

کد خبر 4853973

منبع: مهر

کلیدواژه: علی بابایی اردوهای راهیان نور دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن انتخابات 98 بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران تعطیلی مدارس گرگان بیرجند شیراز دانش آموزان راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان اعزام شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عبدیان، ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به بارش‌های سیل آسا و وقوع سیل در برخی نقاط، کلیه اکیپ‌های امداد رسانی ما در ۲۵ شهرستان در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز، جهت رفع حوادث احتمالی در تأسیسات آبرسانی، بدون فوت وقت به محل اعزام شوند.

وی افزود: تیم واکنش سریع آبفا کرمان شامل ۳۰ نفر از افراد با تخصص‌های متفاوت و تجهیزات، امکانات و ملزومات است که در صورت نیاز به محل حادثه اعزام می‌شوند.

عبدیان، گفت: خوشبختانه تا کنون تأسیسات آبرسانی در جنوب استان دچار حادثه جدی نشده است و رفع حوادث با تثبیت شرایط در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: تانکرهای سیار آبرسانی به منظور آبرسانی به مناطقی که دچار حادثه احتمالی خواهند شد در آماده باش قرار دارند.

کد خبر 6080956

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • تاسیسات آبرسانی در جنوب استان کرمان دچار حادثه جدی نشده است/ اعزام تیم واکنش سریع مناطق سیل زده
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان اعزام شد
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • اعزام ۴۰ زائر اولی به مشهدالرضا از میبد