Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@14:58:03 GMT

صبح امروز یکشنبه؛لاریجانی عازم سوریه شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۴۲۶۸

صبح امروز یکشنبه؛لاریجانی عازم سوریه شد

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در فرودگاه مهرآباد تهران و پیش از عزیمت به سوریه در جمع خبرنگاران، سوریه را یکی از کشورهای دوست ایران و محور مقاومت دانست و گفت: برای بررسی تحولات سوریه و منطقه، نیازمند رایزنی نزدیک با کشورهایی که در منطقه با هم همکاری داریم، هستیم.

وی افزود: از مدتی پیش قرار بود به کشور دوست سوریه سفر کنیم، اما بنا به دلایلی این سفر به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحولات در منطقه پر اهمیت بوده و از طرفی سوریه کشوری است که در این مدت نشان داد، محور مقاومت اهداف خوبی را دنبال می‌کند.این سفر به منظور دیدار و گفتگو در زمینه‌های مختلف و توسعه همکاری‌های پارلمانی انجام می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران دقایقی پیش، در صدر هیئتی پارلمانی تهران را به مقصد دمشق پایتخت سوریه ترک کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر علی لاریجانی سوریه مجلس شورای اسلامی مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۷۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های پیشوا با شاخص ۱۵۲ ناسالم (قرمز)، پاسداران با شاخص ۱۰۴، پاکدشت با شاخص ۱۱۹، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۰۲، سلامت با شاخص ۱۲۵، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۲۴، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۳۳، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۰۳، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۲۰ و ورامین با شاخص ۱۱۱ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۸۱، باغستان شهریار با شاخص ۶۶، پارک رازی با شاخص ۶۱، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۶۵، دانشگاه تهران با شاخص ۷۱، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۵۸، دماوند با شاخص ۵۳، رباط‌کریم با شاخص ۷۲، ژئوفیزیک با شاخص ۷۴، در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

همچنین ایستگاه‌های شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۹۸، شریف منطقه دو با شاخص ۹۲، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۰۰، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۵۹، علم و صنعت با شاخص ۶۸، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۶۰، ملارد با شاخص ۷۱، وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۷۱، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

به این ترتیب، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۳۰، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۳۹، امام خمینی با شاخص ۴۳، پردیس با شاخص ۴۵، پونک با شاخص ۳۱، چشمه با شاخص ۳۲، سرخه حصار با شاخص ۲۴، شهرداری منطقه دو با شاخص ۳۸، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۳۹، شهریار با شاخص ۵۰، قدس با شاخص ۳۶، لواسانات با شاخص ۳۴ در موقعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 746468

دیگر خبرها

  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • تحولات منطقه‌ای محور رایزنی کاظمی قمی و امیرخان متقی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • احمدی نژاد نیامد، محصولی و حسین شریعتمداری آمدند /حسین دهقان همنشین علی لاریجانی شد /احمد توکلی هم بود+تصاویر
  • روزشمار / نگاهی به تنش میان ایران و رژیم اسرائیل از 7 اکتبر تا به امروز