Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@18:53:03 GMT

برگزاری همایش دوچرخه سواری در چوار

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۴۳۶۶

برگزاری همایش دوچرخه سواری در چوار

جعفر خلیلوند مدیر اداره ورزش و جوانان بخش چوار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ از برگزاری همایش دوچرخه سواری عمومی در شهر چوار خبر داد و گفت : این همایش ساعت ۱۱  صبح روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه با حضور علاقه مندان و ورزشکاران بخش چوار برگزار خواهد شد .

او هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ ورزش و دوچرخه سواری در جامعه دانست و تاکید کرد : برنامه ورزش های همگانی در راستای برنامه های فجر تا نوروز در این شهر پنج هزار نفری برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام برای حضور در این همایش به اداره ورزش و جوانان شهر چوار مراجه نمایند .

خلیلوند از برنامه های اداره تشویق ورزشکاران و جوانان به ورزش همگانی خبر داد و ادامه داد : در پایان این همایش به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد .

مدیر اداره ورزش و جوانان بخش چوار اظهار کرد : پیش بینی می شود بیش از ۸۰ ورزشکار در این همایش شرکت کنند .

انتهای پیام /ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوچرخه سواری ورزش و جوانان اداره ورزش و جوانان دوچرخه سواری بخش چوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد

سرتیپ علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای گرامیداشت دهه ارتش و هفته سلامت همایش پیاده روی خانوادگی از بوستان معلم مزار شهدای گمنام تا مجموعه ورزشی وحدت شهرستان تربت جام با حضور فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد.

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی و مسؤول ورزش همگانی تربت جام بیان کرد: در برگزاری این همایش اداره ورزش و جوانان و سایر ادارات و نهادها و دستگاه‌های اجرایی تربت جام همکاری و مشارکت داشتند که از همراهی و همکاری آنان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

گفتنی است: در پایان این همایش با همکاری ادارات و نهادهای تربت جام تعداد ۸۰ جایزه شامل دوچرخه، لباس ورزشی و غیره به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد خبر 6082460

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • نمایش اسب های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز