Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه حمله جنایتکارانه نیرو‌های ائتلاف به رهبری عربستان سعودی به شهر المصلوب واقع در استان جوف یمن که منجر به شهادت و مجروح شدن ده‌ها نفر غیرنظامی از جمله زنان و کودکان شد را به شدت محکوم و با خانواده قربانیان و مردم مظلوم یمن ابراز همدردی کرد. تاریخ انتشار: 10:58 - 27 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۶۸۱۸

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سیدعباس موسوی حمله جنایتکارانه نیرو‌های ائتلاف به رهبری عربستان سعودی به شهر المصلوب واقع در استان جوف یمن که منجر به شهادت و مجروح شدن ده ها نفر غیرنظامی از جمله زنان و کودکان شد را به شدت محکوم و با خانواده قربانیان و مردم مظلوم یمن ابراز همدردی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت خارجه افزود: در چند سال گذشته بارها شاهد بوده ایم هر زمان نیروهای ائتلاف به رهبری سعودی و یا همپیمانان آنها در جبهه های جنگ دچار شکست های مفتضحانه ای می شوند با سلاح های آمریکایی اقدام به كشتار ناجوانمردانه زنان و کودکان و غیرنظامیان می نمایند و فاجعه می آفریند که جنایت روز گذشته در استان جوف نمونه ای از ده ها جنایت جنگی آنان است.

موسوی با تاکید بر اینکه فاجعه انسانی در یمن باید پایان یابد، اظهار داشت: سکوت جامعه بین المللی نسبت به این جنایات جنگی ، عاملان آنها را در کشتار بیشتر غیرنظامیان گستاخ تر کرده و موجب استمرار زیرپاگذاشتن تمامی قوانین بین المللی و حقوق بشری شده است.

بیشتر بخوانید:

ایران استقرار انبوه نیروهای آمریکایی در منطقه را عامل بی‌ثباتی دانست

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سخنگوی وزارت خارجه سید عباس موسوی المصلوب یمن ائتلاف به رهبری زنان و کودکان استان جوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تشویقی ۱۸ میلیون تومانی فرزند اول در وزارت نیرو!

مریم کارگر نجفی، معاون وزیر نیرو: ما در وزارت نیرو از قانون فراتر رفتیم و با تصمیم خودمان به هر فرزند بین ۱۰ تا ۱۸ میلیون پاداش می‌دهیم!

مجری: اطلاع دارید که در سایر وزارت خانه‌ها میزان تشویقی فرزند اول چقدر است؟!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایلنا

tags # فرزند سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود
  • گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • ویدیوی تبلیغی وزارت خارجه اسرائیل از حمله ایران!
  • پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه
  • (ویدئو) تشویقی ۱۸ میلیون تومانی فرزند اول در وزارت نیرو!
  • قدردانی رهبری از عملکرد نیرو‌های مسلح در حوادث و عملیات اخیر
  • هشدار عربستان به زائران برای حضور بدون مجوز در این کشور
  • آخرین مهلت خروج عمره‌گزاران از عربستان چه زمانی است؟
  • طالبان: آماده همکاری با «او.آی.سی» در قضیه فلسطین هستیم