Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ، آیین تکریم و معارفه سرپرست معاون حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ،معاونین اداره کل،روسای ادارات ستادی برگزار شد. دراین آیین با حکم مهندس عبدالهاشم حسن نیا، معاون وزیر و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ابوالفضل جمالی به عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان تهران منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدر نوروزی مدیر کل راهداری در این مراسم به سه خصوصیت صداقت،سلامت کاری و مسئولیت پذیری تاکید کرد و گفت : امید است بتوانیم با همکاری و همدلی وبا استعانت از خداوند متعال و با هماهنگی سایر معاونین در پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان و خدمت به مردم حمل و نقلی تاثیر گذاردر سطح کشور ارائه نمائیم. مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در ادامه سخنان خود حمل و نقل را از مهمترین ابزارهای توسعه هر کشور دانست و اضافه کرد: ترانزیت کالا، مسافر و خدمات عمومی مهمترین مقوله ای است که باید در ظرف زمانی مشخص و معین و با بهترین شیوه ممکن انجام گیرد و تمام پرسنل در هر پستی که هستند باید تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و جلب رضایت مردم بکار گیرند .ابوالفضل جمالی در ادامه این نشست با اشاره به این که تلاش خواهم کرد تا ضمن حفظ دست آوردهای گذشته، موفقیت های جدیدی در حوزه حمل و نقل حاصل شود، اظهار کرد: برای نیل به موفقیت، ضمن لزوم وجود نیت خالص، همراهی تیم کاری همدل و هماهنگ و در عین حال متخصص بسیار ضرورت دارد و امید است در راستای تحقق اهداف سازمانی عملکرد مناسبی به انجام برسد.  در این مراسم از خدمات محمد حسن کلهری تقدیر و تشکر بعمل آمد که به عنوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم منصوب شده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اداره کل راهداری منصوب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز از اجرای عملیات پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ خبر داد. - اخبار استانها -

کوروش روشن رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هراز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از آمل با اشاره به ریزش سنگ در چند نقطه محور هراز گفت: این ریزش در پی بارندگی شدید در شب گذشته حدود شش عصر و روز سه شنبه در 30 کیلومتری آمل به تهران منطقه لهاش تا 90 کیلومتر امام‌زاده هاشم یعنی حدود 65 کیلومتر از محور اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری انباشت شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ، در حال انجام است، افزود: چهار اکیپ اعم از کامیون‌های تیغ دار، گریدر، لودر، خودروهای نیمه سنگین راهداری به همراه 30 نفر از نیروهای راهداری مشغول پاکسازی محور هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز از خسارت یک دستگاه خودروی سمند در پی ریزش سنگ خبر داد و گفت: این اتفاق در پی عدم توجه راننده خودرو به تذکرات پلیس راه و عوامل راهداری مبنی بر محدودیت تردد اقدام به حرکت در مسیر آمل به تهران رخ داد. 

روشن یادآور شد: خوشبختانه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد.

وی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون محور هراز در حال حاضر به صورت محدود برای تردد باز است، گفت: به طور معمول پس از هر بارندگی و هدایت آب از کوه به سمت پایین دست، شاهد شست وشوی شن و ماسه و رها شدن سنگ به سمت اطراف و جاده هستیم.

رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای هراز گفت: از رانندگان و مسافران درخواست می‌شود با توجه به شرایط آب و هوا و وضعیت احتمال ریزش سنگ، از انجام تردد و سفر‌های غیرضروری در این جاده خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد