Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:09:13 GMT

سوال مهم؛ سیدجلال به ترکیب بازمی‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۴۵۶۴

پس از یک بازی غیبت و در موقعیتی ویژه، احتمال دارد سیدجلال حسینی به ترکیب اصلی پرسپولیس بازگردد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس مقابل الدحیل شکست خورد و در این باخت، خط دفاعی نیز تقصیرکار بود. این که تا چه حد می‌شود شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، محمد نادری و البته علیرضا بیرانوند را در این نتیجه سهیم کرد، موضوع مورد بحث نیست و شاید اهمیتی هم نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مسئله مهم این است که آیا یحیی گل محمدی در چینش مدافعانش تغییراتی را اعمال خواهد کرد؟

 

تجربه و آرامش؛ سیدجلال بازمی‌گردد؟

 

تنها آلترناتیو جدی گل‌محمدی برای ایجاد تغییر در مرکز خط دفاعی، سیدجلال حسینی است. بازیکنی که کاپیتان اول سرخ ها به شمار می‌رود و در چهار بازی ابتدای نیم فصل نیز فیکس بود و عملکرد خوبی را از خود نشان داد. سیدجلال که سابقه 9 سال حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، باتجربه‌ترین بازیکن کنونی قرمزها به حساب می‌آید و در شرایطی که پرسپولیس اولین باخت با حضور یحیی را پشت سر گذاشته، این تیم نیاز مبرمی به آرامش دارد. آرامشی که شاید با بازگشت سیدجلال تامین شود.

 

 حالت اول؛ کنعانی بیرون می‌نشیند؟

 

در صورتی که انتخاب یحیی گل محمدی بازگشت سیدجلال بازگشت، یکی از احتمالات خروج محمدحسین کنعانی‌زادگان است. کنعانی در لحظه گل اول و تا حدی گل دوم الدحیل نقش منفی داشت و در صورت خروج کنعانی زادگان، زوج سیدجلال - شجاع تشکیل خواهد شد. زوجی که در این سال ها بازی کنار یکدیگر را تجربه کرده و عملکرد ویژه ای هم داشته اند.

 

 

 حالت دوم؛ شجاع روی نیمکت؟

 

پس از باخت به الدحیل، شجاع خلیل زاده به جنجالی ترین بازیکن پرسپولیس بدل گشت. در صحنه گل نخست الدحیلی ها، شجاع برای چند لحظه نسبت به داور معترض شد و توپ را رها کرد که همین صحنه منجر به آزاد شدن ماریو مانژوکیچ شد. در شبکه های اجتماعی هم پرسپولیسی ها در این باره توییت ها و پست های مختلفی را منتشر کردند و نظرات متفاوتی در این باره داشتند. با این حال نیمکت نشینی شجاع خلیل زاده اتفاق غریبی است که این فصل یک بار رخ داده و شاید حالا برای یک ریکاوری انجام بگیرد؛ یک ریکاوری ذهنی و جسمی پیش از بازی حساس با سپاهان.

 

حالا تصمیم نهایی را یحیی گل محمدی خواهد گرفت. او که در آغاز کار با پرسپولیس، نتایج درخشانی کسب کرد، اکنون پس از اولین باخت باید تمام تلاشش را کند تا پیش از بازگشت به مسابقات حساس داخلی، این شکست تبدیل به بحران نشود. پیروزی مقابل الشارجه نتیجه ای است که می‌تواند اوضاع را تغییر دهد و در آستانه دو بازی حساس با سپاهان و شهرخودرو، روحیه پرسپولیسی ها را در شرایط مثبت نگه دارد.

 

پرسپولیس تهران سید جلال حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران سید جلال حسینی شجاع خلیل زاده کنعانی زادگان یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه هفته‌های خوبی را سپری می‌کرد و پس از دو پاس گل متوالی در بازی‌های ملوان و صنعت نفت، دچار مصدومیت شد و در بازی قبلی خیلی زود تعویض شد.

عالیشاه به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشید و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شد اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند.

در این شرایط پرسپولیس که ابزار بازی دادن به دو مهاجم تخصصی را هم ندارد باید مقابل آلومینیوم در جام حذفی به وحید امیری برای بازی در خط حمله اعتماد کند‌‌. امیری پس از سپری کردن چندماه مصدومیت از ابتدای نیم فصل دوم به میادین برگشته اما بازیکن ثابت نبوده است.

با این حال کادرفنی پرسپولیس امیدوار به درخشش وحید امیری در بازی حساس جام حذفی برابر آلومینیوم اراک هستند.

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری