Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصراله‌مرادی‌فر کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی در نشست خبری با اصحاب رسانه به بیان برخی برنامه‌های خود پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نصراله مرادی‌فر کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان گفت: یکی از انگیزه‌های حضور من در انتخابات این است که پزشک هستم و درد جامعه را به خوبی درک می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از درد بیکاری، اشتغال،ازدواج و ... جامعه متاثر است، افزود: وقتی می‌توانم به عنوان یک قانون‌گذار قانونی مطرح کنم که درد 80 میلیون ایرانی را تسکین دهم تصمیم گرفتن در این عرصه حضور یابم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی با بیان اینکه انتخابات را نباید تحریم کرد، گفت: راهی بهتر از انتخابات برای ایجاد تغییرات وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: انتظارات توده زیادی از مردم به حدی کاهش یافته که حوشحال می‌شوند که ما فقط درد آنها را بیان کنیم.

مرادی‌‍فر اظهار داشت: این صفت را در خودم دیدم که می توانم برای مردم از همه چیزم بگذارم و یا بگذرم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در ارتباط با طرح‌های وی برای بهبود شرایط حوزه خود، گفت: من در همه حوزه‌ها نخبه نیستم و تخصص ندارم و لذا باید از ظرفیت نخبگان استفاده کرد و راه رفع مشکلات این است که مجلس دست خود را در برابر نخبگان استفاده کند.

کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که دارای مدرک فوق تخصص اقدامات تهاجمی و مقابله‌ای قلب است، افزود: به عنوان رئیس بیمارستان مدنی توانستم تخت‌های اتاق عمل و اورژانس این بیمارستان را ارتقا دهم.

وی خود را منتصب به جریان سیاسی اصلاحات معرفی کرد و گفت: یکی از انگیزه‌های من این است که در تریبون مجلس بگویم ما هم دلسوز این کشور هستیم.

مرادی‌فر جلوگیری از فرار نخبه‌ها با تسهیلات واقعی را از برنامه‌های خود برشمرد و عنوان کرد: برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید همان چیزی که در اروپا به او می‌دهند ما اینجا برای او فراهم کنیم و در سطح استان نیز باید همین رویه را داشته باشیم.

وی در بحث پاسخ به سوالات برخی از خبرنگاران در مورد برنامه‌های خود در صورت نماینده شدن نیز عنوان کرد: برای حضور در این نشست خبری هیچ آماری از قبل آماده نکرده بودم. اعتقاد دارم هیچ‌کس علامه دهر نیست؛ انگیزه من برای حضور در مجلس ارتباط با کانون‌های فکر است.

مرادی‌فر در این نشست به بسیاری از سوالات خبرنگاران پاسخ نداد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استان لرستان نشست خبری اشتغال یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه های خود نشست خبری خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات مجلس ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: با هماهنگی شورای نگهبان، در این دور نیز انتخابات در ۸ حوزه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن اسلامی با اشاره تمهیدات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی دوازدهم اظهار کرد: طراحی تعرفه‌های این دوره با قبل متفاوت است؛ در مرحله اول انتخابات دو تعرفه رأی برای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده بود اما به دلیل اینکه در دور دوم فقط انتخابات مجلس را داریم، طراحی مختص انتخابات مرحله دوم در نظر گرفته شده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: تعداد ستون‌های تعبیه شده در هر حوزه انتخابیه نیز به اندازه کرسی‌های باقی مانده است برای مثال در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس که ۱۶ کرسی برای دور دوم باقی مانده است، تعرفه‌های رأی دارای ۱۶ ستون است.

اسلامی تصریح کرد: تعرفه‌های جدید در مرحله چاپ قرار دارد و این هفته واصل شده و به حوزه‌های انتخابیه ارسال می‌شود.

وی همچنین درباره حوزه‌هایی که انتخابات در آنها به صورت الکترونیک برگزار می‌شود، اظهار کرد: تعرفه به این حوزه‌های انتخابیه هم ارسال می‌شود تا در صورت احتیاط اگر مشکلی به‌وجود آمد، بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه با هماهنگی شورای نگهبان، در این دور نیز انتخابات در ۸ حوزه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، گفت: انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی»، «ملایر»، «شیراز و زرقان»، «آبادان» و «تبریز، آذرشهر و اسکو» به صورت تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در دوره قبل، انتخابات در دو حوزه انتخابیه آبادان و ملایر به صورت الکترونیکی برگزار شده بود که به شورای نگهبان پیشنهاد کردیم که در ۶ حوزه دیگر نیز به صورت تمام الکترونیک برگزار شود که شورای نگهبان با آن موافقت کرد. بنابراین در حوزه انتخابیه تهران که بیشترین کرسی را برای مجلس دارد، انتخابات برای نخستین بار به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

اسلامی خاطرنشان کرد: برای این دوره نیز مانند دور قبل، در حوزه‌هایی که انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، مانور برگزار می‌شود. همچنین موشن گرافیکی طراحی شده است که از طریق صداوسیما پخش و آموزش داده خواهد شد و مردم می‌توانند به سهولت رأی خود را ثبت کنند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مدارک مورد نیاز برای انتخابات ۲۱ اردیبهشت، خاطرنشان کرد: بر اساس ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، رأی‌دهندگانی که در دور اول در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند یا در هیچ حوزه انتخابیه‌ای رأی نداده باشند، می‌توانند با یکی از مدارک هویتی پنجگانه شامل کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه رأی خود را ثبت کنند.

منبع: ایرنا کد خبر 746392

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • اسلامی: کسانی که در دور اول انتخابات مجلس رای ندادند در دور دوم می‌توانند رای دهند
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه، الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود