Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعال با اشاره به فراخوان عمومی سازمان حج و زیارت از ودیعه گذاران حج تمتع سال۹۹ خواست تا اطلاعات خود را در سامانه رزرو سازمان تکمیل کنند.

«حسن فعال» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اطلاعیه سازمان حج و زیارت درخصوص فراخوان از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع جهت تشرف به حج تمتع سال ۱۳۹۹ اعلام کرد: با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مقدمات برگزاری مراسم حج تمتع سال ۹۹ و حضور حجاج کشورمان در این مراسم عبادی و سیاسی فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر حج و زیارت گیلان با تاکید بر تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع گفت: کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع تا ۱۵ اردیبهشت ۸۶ (سپرده‌گذاری در یکی از شعب بانک ملی ایران) باید با مراجعه به سامانه  https://reserve.haj.ir اقدام به بروزرسانی و تکمیل اطلاعات خود کرده و کد پیگیری دریافت کنند.

 

وی با بیان اینکه کلیه امور ثبت‌نام و تشرف زائرین به‌صورت الکترونیکی و کلیه پرداخت‌ها از طریق سامانه‌ها و درگاه‌های بانکی انجام می‌شود افزود: مراجعه به افراد و پرداخت‌های نقدی و خارج از سیستم بانکی به‌هیچ وجه مورد تأیید سازمان حج و زیارت نیست.

 

فعال با اشاره به زمان‌بندی و نحوه مراجعه اولویت‌ها، اسامی و مشخصات کاروان‌ها برای انتخاب و ثبت‌نام، گفت: تمامی این اطلاعات در دهه اول اسفند ماه سال جاری اعلام می‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه در صورت عدم انتخاب و ثبت‌نام در کاروان‌ها توسط مشمولین تشرف در زمانبندی اعلام شده، اولویت‌های ذخیره فراخوان می‌شوند اذعان کرد: در این صورت از اولویت‌های از نیمه اول اردیبهشت سال ۱۳۸۶به بعد دعوت می‌شود تا نسبت به ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

 

فعال تاکید کرد: تمامی اخبار و اطلاعیه‌های سازمان از طریق مبادی رسمی به اطلاع عموم می‌رسد لذا متقاضیان درخصوص ثبت ‌نام در کاروان، انتقال قبض و ... مورد اغفال افراد سودجو و دلال نگردند.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: ودیعه گذاران حج تمتع تکمیل اطلاعات ثبت نام حج حجاج گیلانی سازمان حج و زیارت ودیعه گذاران اطلاعات خود حج تمتع سال اولویت ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد

رهبر معظم انقلاب بارها در صحبت هایی که داشتند از تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی صحبت به میان آوردند، برای مثال در دهم آبان ماه که فرمودند: باید بمباران غزه فوراً قطع شود و راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود. باید با تحریم همه‌جانبه مانع از تجارت صهیونیست‌ها در عرصه بین‌الملل و تامین منابع مالی جنایت‌های مختلف ضدبشری شد و مسیر‌های مالی آنان و کارتل‌های بین‌المللی که برای آنها کار کرده و زمینه گردش مالی و اقتصادی صهیونیست‌ها را فراهم می‌کنند را مسدود کرد.  

جعفر قنادباشی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره وظایف دستگاه‌های مختلف در این زمینه گفت: بخشی از مسئولیت اصلی این امر برعهده وزارت صمت است، البته قوه قضائیه و وزارت خارجه نیز در این زمینه مسئولیت‌هایی برعهده دارند.

وی ادامه داد: برای مثال وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد و از کشورهای فعال در این زمینه دعوت کندتا اقدامی صورت گیرد. بخشی از مسئولیت وزارت خارجه این است که زمینه‌های این امر را فراهم کند.

قنادباشی بیان کرد: در کشورهای غیرمتعهد اکثریت کشورها مخالف جنایات در غزه هستند. سازمان همکاری اسلامی هم ظرفیت بسیار بزرگی است که وزارت خارجه می‌تواند این کشورها را در این زمینه فعال کند. مجمع عمومی سازمان ملل و نمایندگان ما در سازمان ملل می‌توانند در این زمینه فعال باشند.

کارشناس مسائل غرب آسیا تاکید کرد: تا الان وزارت خارجه حداکثر توان خود را به کار گرفته است، اما باید توان خود را در این زمینه افزایش دهد و کارشناسان نخبه به کار بگیرد. همچنین افرادی که اهمال‌ورزی می‌کنند را توبیخ کند. 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • توقیف خودروی حامل ۴۵ قبضه سلاح در لرستان
  • تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند
  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • چگونگی کسب اطلاعات دارویی از سامانه «تیتک»
  • وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد
  • چگونه از کدال استفاده کنیم؟ | راهنمای کاربردی سامانه کدال
  • تکمیل کلکسیون جنایات اسرائیل/ قتل‌عام ۱۳ کودک در مجتمع شفاء
  • کرایه تاکسی در این شهر گران شد
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • افتتاح ۸۱ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال