Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@13:38:38 GMT

منشا به امارات سفر کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۴۸۹۹

مهاجم نیجریه ای تیم گل گهر با اجازه کادرفنی به مرخصی رفته و قرار است تا روز سه شنبه به ایران بازگردد.

به گزارش" ورزش سه" مجید جلالی بعد از برد برابر صنعت نفت دو روز تمرینات تیمش  را تعطیل کرد و به بازیکنان استراحت داد. گادوین منشا مهاجم نیجریه ای که در نیم فصل به گل گهر پیوسته اما از سرمربی تیم اجازه گرفته تا سفری چند روزه به امارات داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


منشا به دوبی رفته و قرار است تا سه شنبه به ایران بازگشته و در تمرینات گل گهر شرکت کند. گل گهر روز هشتم اسفند و از سری رقابت های هفته بیست و یکم در سیرجان میزبان استقلال است.

گل گهرسیرجان گادوین منشا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان گادوین منشا گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش اجازه هیچ تعرضی را به مرز‌های کشور نخواهد داد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،امیرشاطری در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری شبکه خاوران با اشاره به اینکه ارتش برای دفاع از کشور   همیشه حاضر است گفت:   تا ارتش حضور دارد و مردم نیز پشتوانه ارتش هستند دست تعرضی به مرز‌های ایران دراز نخواهد شد.

وی افزود: اگر دست تعرضی به مرز‌های ایران دراز شود و پایی به مرز ایران وارد شود ضربه محلکی به آنها زده می شود.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی با توجه به اینکه امروزه دشمن جنگ شناختی را پیش گرفته است افزود: نیروی مسلح به عنوان نیرویی  همگام با سپاه، فراجا و مرزبانی حضور دارد و امنیت پایدار را  ایجاد می‌کند اما مردم نیز باید نسبت به این جنگ شناختی هوشیار باشند.

امیرشاطری گفت: اگر وحدت داشته باشیم هیچ دشمنی نمی‌تواند با ما مقابله کند.

فرمانده ارشد آجا درخراسان جنوبی با اشاره به اینکه از سال گذشته تا کنون بیش از هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی و فرهنگی در استان از سوی ارتش هزینه شده است افزود: ساخت پادگان نهبندان در سال گذشته، ساخت پادگان قاین، تحویل ۷۲۰ واحد در فاز یک، دو و سه، ۴۸۰ واحد در فاز چهار، بیش از ۷۰۰ واحد در فاز پنج تحویل نیرو‌های مسلح می‌شود.

امیر شاطری گفت: همچنین ساخت مجتمع فنی حرفه‌ای، سالن تیراندازی و باشگاه بدنسازی از دیگر اقدامات ارتش در خراسان جنوبی است.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران قلب تپنده همه‌ی نیرو‌های مسلح است و  امسال روز ارتش را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهیم کرد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی  گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی خداباور و با اخلاص و روحیه ایثارگری دارد و توانسته همه‌ی نقشه‌های دشمن را نقشه بر آب کند.

امیر شاطری با اشاره به اینکه در اوایل جنگ تجهیزاتی نداشتیم افزود: اکنون ارتش با استفاده از جوانان وتجربه متخصصان به دانش جدید دست پیدا کرده است. 

دیگر خبرها

  • واکنش یک امام جمعه به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده ها در اصفهان /منشا این ریزپرنده ها خارج از کشور نبوده است /آبروی اسرائیل رفت
  • منشا صدای انفجار در خنداب شلیک پدافند بوده است
  • شلیک پدافند منشا صدای انفجار در تبریز
  • منشا صدای انفجار در تبریز چه بوده؟
  • شلیک پدافند به شیء مشکوک منشا صدای انفجار در تبریز بود
  • شنیده شدن صدای انفجار در تبریز | منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد
  • شلیک پدافند، منشا صدای انفجار در تبریز
  • آی‌اواس17.5 به افراد اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد که اپ‌ها را از وب‌سایت‌ها دانلود کنند
  • پایان مصدومیت سردار
  • ارتش اجازه هیچ تعرضی را به مرز‌های کشور نخواهد داد