Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، دو کارگر شهرداری در مریانج همدان به علت تصادف با نیسان جان خود را از دست دادند.

عصر روز گذشته، دو نفر از کارگران شهرداری مریانج در حال شستشوی جدول وسط جاده حد فاصل مریانج به همدان بودند که بر اثر تصادف با نیسان در دم جان باختند.

راننده نیسان به علت سرعت بالا و عدم دقت به جلو به شدت با این دو کارگر که با پمپ آب در حال کار بودند، برخورد و دو نفر کارگر را بین خودروی خود و وانت نیسان تانکر آب، پرس کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این سانحه حادثه دو نفر کارگر ۴۰ و ۴۵ ساله شهرداری مریانج جان خود را از دست دادند. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حادثه کار شهرداری مریانج دو کارگر دو نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ افزایش تصادفات رانندگی به دلیل خرابی جاده های کرمانشاه به نهاوند و همدان به اسدآباد

تین نیوز

تعدادی از فعالان بخش حمل و نقل مسافری و رانندگان سواری کرایه بین شهری خواستار آسفالت و خط کشی و نصب تابلو در محور کرمانشاه به نهاوند و بهبود وضعیت آسفالت جاده همدان به اسدآباد شدند.

به گزارش تین نیوز، یک راننده سواری بین شهری که مدت ۲۵ سال در محور کرمانشاه به نهاوند مشغول فعالیت و جابجایی مسافران است، در این مورد گفت: 25 سال است که از سه راهی کنگاور به طرف نهاوند جاده به صورت دو طرفه و بسیار خطرناک است.

وی تاکید کرد: جاده کنگاور به نهاوند فاقد هر نوع علائم و خط‌کشی و حتی در شب های بارانی آنقدر وضع کناره های جاده نامشخص است که لحظه احتمال تصادف وجود دارد.

این راننده سواری بین شهری مدعی شد: که در دولت قبل دستور داده شد جاده کلا آسفالت و بازسازی شود اما متاسفانه مسئولان دو استان همدان و کرمانشاه به جای آسفالت و بازسازی جاده مذکور، اقدام به پر کردن چاله ها با فرغون می‌ کردند آن هم در زمان اربعین چون از این مسیر زائران به طرف مرز تردد می کنند.

وی ادامه داد: ما رانندگان بین شهری در بخش بار و مسافر از مسئولان با وجدان تقاضا داریم اقدامات مربوط به آسفالت و خط کشی و نصب تابلو و ...را در محور کنگاور نهاوند در دستور کار خود قرار دهند.

به دنبال اظهارات این فعال بخش مسافری، یکی دیگر از رانندگان سواری بین شهری نیز در شبکه های اجتماعی خاطرنشان کرد: جاده همدان به اسدآباد و گردنه معروف آن نیز دست کمی از جاده مال رو ندارد.

وی افزود: شرایط جاده مذکور به گونه ای است که ظرف مدت کوتاهی یک خودروی صفر تبدیل به خودروی اسقاطی می شود.

این راننده بخش مسافری جاده ای ادامه داد: به دلیل خرابی بیش از حد جاده همدان به اسدآباد، خودروها در این جاده به صورت مارپیچ حرکت می کنند که همین امر احتمال تصادفات رانندگی را افزایش می دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • عکس/ شستشوی حرم حضرت عباس(ع)
  • ◄ افزایش تصادفات رانندگی به دلیل خرابی جاده های کرمانشاه به نهاوند و همدان به اسدآباد
  • جلوگیری از ۷۴۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌ های همدان
  • برخورد قانونی با ۷۴۶ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌های همدان ️
  • بهار برفی در جاده ترانزیتی درگز خراسان رضوی
  • تصادف منجر به فوت در جاده بهشهر - نکا
  • تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت