Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@11:23:58 GMT

تبلیغات غیرقانونی سیمای شهری را مخدوش کرده است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۵۱۰۹

تبلیغات غیرقانونی سیمای شهری را مخدوش کرده است

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد با انتقاد از نامزدها و هواداران آنها بخاطر تخریب مبلمان شهری در زمان تبلیغات گفت: اقدام غیرمجاز و شلختگی‌های آنها در مکان‌های غیرمجاز و امکانات شهری جمع‌آوری و امحا می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمد خاکشور اظهار کرد: هم‌اکنون دو هزار مترمربع گونی و چتایی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در خیابان‌های مرکزی و پرتردد شهر از جمله آیت‌الله طالقانی و امام خمینی (ره) شهید بهشتی، امیریه، مخابرات و استقلال نصب شده است تا نامزدهای انتخابات، تبلیغات خود را بر روی آن انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این وجود متأسفانه بسیاری از کاندیداها خارج از این فضاها اقدام به نصب پوسترهای تبلیغاتی و بنرهای بزرگ در فضاهای غیرمجاز سطح شهر می‌کنند که باعث بر هم ریختگی فضای شهر می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد با اشاره به جمع‌آوری تمامی پوسترهای تبلیغاتی که به صورت نامناسب بر روی در و دیوار شهر و در مکان‌های غیرمجاز نصب شده‌اند، خاطرنشان کرد: تبلیغات نامزدها فقط در اماکن مشخص شده شهر مجاز است.

خاکشور ادامه داد: در این راستا با توجه به رعایت نکردن این مساله توسط بسیاری از کاندیداهای انتخابات در راستای برخورد با آنها تا امروز تعداد ۱۰ مورد داربست بنرهای غیرمجاز از سطح شهر جمع آوری شد.

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد به جمع آوری ۸۰۰ مورد پوسترهای غیرمجاز نیز اشاره کرد و گفت: تعداد ۲۰۰ بنر و پارچه‌های کوچک تبلیغاتی نیز از مکان‌های غیرمجاز از قبیل سازه‌های تبلیغاتی شهری و حتی درختان و دیوارها جمع آوری شد.

خاکشور افزود: متأسفانه با وجود تأکیدات صورت گرفته برای تبلیغات فقط در فضاهای مجاز تعداد ۴۵ بنر بزرگ غیرمجاز نیز در ایستگاه‌های اتوبوس نصب شده بود که نسبت به جمع آوری آنها اقدام شد.

وی با اشاره به سنگین شدن کار پارکبان‌ها و پرسنل خدمات شهری شهرداری برای امحا و پاکسازی پوسترهای نصب شده بر روی تابلوهای تبلیغاتی شهری بجنورد، یادآور شد: این در حالی است که بسیاری از تبلیغات کاندیداها بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی و ترافیکی سطح شهر نصب شده که خلاف قانون است.

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد با اشاره به مکاتبات صورت گرفته با فرمانداری بجنورد برای برخورد با این گونه اقدامات غیرمجاز داوطلبان، خاطرنشان کرد: به دنبال راهکار قانونی برای برخورد جدی با این گونه اقدامات هستیم.

خاکشور گفت: متأسفانه کاندیداها علی رغم تعهد خود به مردم هیچ گونه توجهی به فضاسازی شهر و نازیبایی ایجاد شده از این گونه فعالیت‌ها ندارند و فقط به دنبال تبلیغات در هر جای شهر هستند.

منبع: ایسنا

کد خبر 410669

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی مدیریت شهری شهرداری شهر طرح جامع مدیریت شهری تبلیغات تبلیغات شهری انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مکان های غیرمجاز جمع آوری نصب شده سطح شهر بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فرماندهی انتظامی بوکان به رانندگان خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بوکان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد : در پی تماس های مستمر جمعی از شهروندان با مرکز پیام پلیس و همچنین مراجعات حضوری به واحدهای انتظامی، از تردد و مزاحمت و ویراژ خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش اعلام نارضایتی و خواهان برخورد از سوی انتظامی شده اند.

علیهذا در راستای رسیدگی به خواسته های شهروندان،دارندگان این خودروها تا پایان تعطیلات نوروز فرصت دارند نسبت به نصب پلاک  و یا رفع مخدوشی و ایرادات پلاک به صورت قانونی اقدام نمایند.

در پایان این فرصت، درصورت رویت، خودرو توقیف و راننده برابر ماد۷۲۰ قانون مجازات اسلامی به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از۳میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در استان تهران/ کاهش ۴۳درصدی تصادفات درون شهری
  • رفع خطر یکی از نقاط سیلابی غرب تهران/ پارکینگ غیرمجاز پارک ارم جمع‌آوری شد
  • تبلیغات شهر قزوین در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست
  • فضای تبلیغات شهر قزوین در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست
  • سرانجام پل حافظ تهران | این پل جمع می شود یا همچنان باقی می ماند؟
  • هشدار فرماندهی انتظامی بوکان به رانندگان خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش
  • پل حافظ تهران جمع می‌شود؟
  • پل حافظ در تهران ماندنی شد
  • «جای ما اینجاست!» روی ایستگاه‌های بازیافت اصفهان نقش بست
  • جمع‌آوری ۶۸ هزار تن نخاله در شهرکرد