Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محسن مومنی‌مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:اظهار داشت: این کمک‌ها از محل درآمد موقوفات استان‌های مختلف نظیر ایلام،هرمزگان، خراسان رضوی، قم، تهران، کرمان و چهارمحال و بختیاری تهیه و به سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ۳۵۰ میلیون تومان از کمک‌های این مدت به صورت نقدی و بقیه به صورت غیرنقدی بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان با قدردانی از خیران نیک اندیش گفت: با توجه به نیاز ضروری سیل‌زدگان استان به لوازم منزل از مردم خیراندیش و نیکوکار درخواست می‌شود در این زمینه سیل‌زدگان را بیش از پیش یاری دهند.

همزمان با بارندگی‌های ۲۰ تا ۲۲ دی در سیستان و بلوچستان و جاری شدن سیلاب راه ارتباطی ۸۹۰ روستای این استان قطع شد که با تلاش شبانه روزی نیروهای امدادی، سپاه و بسیج این مسیرها بازگشایی شده است.

با جاری شدن سیلاب در شهرها و روستاهای جنوب سیستان و بلوچستان تمامی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران استان سایر دستگاه‌های خدمات رسان بویژه سپاه، بسیج و نیروهای مسلح با بسیج امکانات به کمک مردم سیلزده این خطه از ایران اسلامی شتافتند.

سیل خروشان همدردی مردم در کنار خدمت رسانی مسوولان نهادهای مختلف در بحران‌های اخیر این حقیقت مهم را به اثبات رساند که در اوج آشفتگی‌ها و خطرات پیش بینی نشده، قدرت همدلی ملت ایران اثرگذاری ملموس و فراگیری دارد.

انتهای پیام.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار جدی مردم از مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان

این کلیپ بخشی از بیانات امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نمازجمعه زاهدان در خصوص ناامنی‌های اخیر سیستان و بلوچستان است.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3069201 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سیلاب در برخی از مناطق جنوبی کشور/۳ کشته در سیستان و بلوچستان و ۳ مصدوم در عسلویه
  • جزئیاتی از جان باختن ۳ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان | ۳ مصدوم در منطقه عسلویه | هشدارهای سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به مردم
  • بسیج امکانات وآمادگی کامل مدیریت بحران سیستان وبلوچستان
  • تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات در مقابله با خسارات احتمالی سیل
  • انتظار جدی مردم از مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان
  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران
  • بیش از ۹۰۰ هزار تن هندوانه خارج از فصل در سیستان و بلوچستان تولید شد
  • ورود سامانه بارشی همراه با رگبار از امروز
  • باد و باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان