Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@12:07:35 GMT

حضرت فاطمه زهرا(س) استمرار بخش نبوت و ولایت است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۵۳۴۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران عباسعلی نجفی خاطر نشان کرد: سیره و روش زندگی حضرت زهرا (س) باید در جامعه تبیین شود و برای همه خانواده‌ها الگو و اسوه باشد وسعادت انسان در تاسی از الگوهای الهی مانند حضرت زهرا (س) و سقوط در عدم پیروی از این الگوها است. مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران افزود: امروزه بسیاری از مشکلات در جامعه و خانواده‌ها ناشی از دور شدن از الگوهای الهی نظیر حضرت زهرا (س) است و لذا باید در زندگی به حضرت فاطمه زهرا (س) که اسوه و الگو و حجت است تاسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و ایام پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی است که به بیانات و دیدگاه‌های امام راحل که بر این باور تاکید داشتند که راه سومی پیش روی زن ایرانی که به دور از افراط و تفریط و ابتذال وتحجرباشد گشوده شود را بیشتر در جامعه تبیین کنیم. نجفی یادآور شد: امروز به برکت این دیدگاه در نظام مقدس اسلامی زنان جامعه در عرصه‌های مختلف با حفظ وقار، کرامت، شخصیت و حفظ حجاب و عفاف همپای مردان فعالیت می‌کنند و لذا باید دارای فرصت، مصونیت و حقوق اجتماعی برابر باشند. گفتنی است در این مراسم از فرزندان همکارانی که به سن تکلیف رسیدند ،برندگان مسابقه فرهنگی دهه فجر ، برندگان مسابقه نقاشی(ویژه فرزندان همکاران با موضوع مادر) و همچنین بانوان نمونه تقدیر به عمل آمد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار اکبرجاویدان در دیدار با خانواده شهید والا مقام" حسین زرافشان در بندرعباس" ، ضمن قرائت فاتحه به روح پاک این شهید گرانقدر، طی سخنانی بیان داشت: صبر و بردباری خانواده های معظم شهداء برای مردم بسیار با ارزش بوده و عزت و سربلندی امروز کشور مرهون خون پاک فرزندان این عزیزان است.

وی نقش خانواده شهدا را در دستاوردهای انقلاب بسیار مهم دانسته و افزود: تربیت جوانان در مسیر انقلاب و ولایت نقشی است که خانواده شهدا در همه عرصه ها آن را به خوبی ایفا کرده و ثمره آن تربیت فرزندانی از جنس انقلاب است.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: صبر و استقامت در راه اسلام یکی از بزرگترین ارزشهای انسانی است و یاد و نام شهدا آرامش بخش دلهاست.

سردار جاویدان تصریح کرد: مردم ایران هیچ وقت از خود گذشتگی خانواده های محترم شهدا را فراموش نمی کنند و این عزت و سربلندی کشور را مدیون خون پاک این شهدا می دانند و به واقع این عزیزان میراث داران این انقلاب هستند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که پیروی از ولایت فقیه مهمترین پیام شهداء است و اگر پیرو ولایت فقیه باشیم هیچگاه آسیبی به مملکت وارد نخواهد شد، اظهار داشت: حفظ خون شهداء و تداوم راه آنها، دینی است که بر دوش ما نهاده اند و این همان چیزی است که لرزه بر اندام دشمنان و پیروان باطل می اندازد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه درحال حاضر دشمنان با توطئه های مختلف قصد دارند امنیت کشورمان را به مخاطره بیندازند، گفت: مردم بایستی با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهداء همچون همیشه نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • استمرار طرح مسیرگشایی‌ در شهر خوی
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • فال انبیا فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳