Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: امروز سردار سلیمانی به یک مکتب برای مقابله با استکبار تبدیل شده است و حرکت مقابله با استبداد را سمت و سو می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی‌زاده امروز در نخستین یاداوره شهدای حقوقدانان کرمانشاه ضمن تشریح مفهوم عدالت، با یادآوری شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: امروز سردار سلیمانی به یک مکتب برای مقابله با استکبار تبدیل شده است و حرکت مقابله با استبداد را سمت و سو می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه یادآور شد: در بیانه گام دوم ارائه شده از طرف مقام معظم رهبری، مفهوم «عدالت» بسیار مشهود است و بر همین اساس وظیفه جامعه حقوقدانان بسیار سنگین و خطیر و پررنگ است، چرا که حقوقدانان تاثیرگدارترین اقشار جامعه هستند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، یادآور شد: دفاع ابدی از اسلام انقلاب همیشه وجود دارد و همواره باید در راستای انقلاب اسلامی گام برداریم.

توسلی‌زاده مبارزه با فساد را یکی از ریاست قوه قضائیه عنوان کرد و گفت: بر همین اساس یکی از اولویت‌های قضایی در استان کرمانشاه مبارزه با فساد است.

وی با تاکید بر اینکه باید جامعه را به سمت حقوقی‌تر شدن ببریم، ادامه داد: اولویت مهم دیگر در دسترس بودن دستگاه قضا است و بر همین اساس برنامه هر مسجد یک حقوقدان نیز به  صورت مستمر و با حضور دوستان دستگاه قضا و شخص بنده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار سلیمانی کرمانشاه قاسم سلیمانی عدالت رئیس کل دادگستری استان فارس استان کرمانشاه سردار سلیمانی بر همین اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی با عزم جهانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای در محکومیت جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه، اعلام کرد: این جنایات هرگز از حافظه تاریخی بشریت حذف نمی‌شود.

در این بیانیه آمده است: اقدام جنایتکارانه رژیم گرگ صفت و درنده خوی صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا غزه در سحرگاه دوازدهم رمضان و هتک حرمت زنان و دختران مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی، جنایتی بزرگ و غصه‌ای دردناک است.

تردیدی نیست این فاجعه ننگین و پرده‌دری آشکار صهیونیست‌ها ناشی از بی عملی و سکوت مجامع و مراجع موثر بین‌المللی و به طور آشکار حمایت وقیحانه دولت منفور و ضد بشری آمریکا از رژیم جعلی و جنایتکار اشغالگر فلسطین بوده و پایان بخشیدن به این ستمگری‌های قرون وسطایی نیازمند عزمی راسخ و اراده‌ای جهانی است که بیش از همه مدعیان حقوق بشر را مخاطب قرار می‌دهد.

پر واضح است راهبرد شیطانی نسل‌کشی و پاکسازی نژادی علیه ملت فلسطین که هم اکنون دستور کار رژیم پلید صهیونیستی قرار گرفته است اگر با واکنش درخور و قاطعانه جامعه جهانی مواجه نشود باید ارتکاب جنایات ننگین و بی‌رحمی‌های گسترده‌تر در سرزمین‌های اشغالی و در قبال مردم مظلوم غزه را همچنان به انتظار نشست.

حفظ حرمت نوامیس مسلمین و رزمندگان مقاومت، خط قرمز امت اسلامی است و هر مسلمان و انسان آزاده‌ای سکوت در قبال آن را خیانتی بزرگ و نابخشودنی می‌داند و جنگ رسانه‌ای دشمنان اسلام و قرآن هرگز قادر نخواهد بود در صف مقاومت و اراده مجاهدان مومن که عزم خود را برای انتقام از این فاجعه اسفبار جزم کرده‌اند خللی وارد کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این بیانیه با تقدیر از حضور هوشمندانه مردم علیه جنایت اخیر رژیم صهونیستی در بیمارستان شفا، با محکومیت شدید این جنایت و یادآوری مجدد مسئولیت جامعه جهانی در قبال وضعیت دردناک فلسطین بویژه نوار غزه و وظیفه مراجع بین‌المللی و دولت‌های اسلامی در پیشگیری از تداوم جنایات جنگی رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت از مقاومت اسلامی فلسطین و مردم مظلوم غزه به ویژه زنان و دختران را تکلیف آحاد ملل اسلامی دانسته و تاکید می‌کند به فضل الهی جنایت‌ها و بی‌رحمی‌های این روز‌های رژیم درنده خوی صهیونیستی که مرز‌های وقاحت و شیطان صفتی را جا به جا کرده است در روز جهانی قدس با حضور طوفانی و توفنده ملت‌های مسلمان و بلکه حق طلبان و آزادی‌خواهان جهان، پاسخ لازم را دریافت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز
  • روز جهانی قدس؛ روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار و رژیم صهیونیستی
  • رونق محافل قرآنی ، راهکار مناسبی برای مقابله با هجمه فرهنگی بیگانگان
  • روز قدس فرصتی برای کنار زدن نقاب های دروغین استکبار است
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود
  • اندونزی در آماده باش مقابله با حملات تروریستی پس از تیراندازی در روسیه
  • لزوم مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی با عزم جهانی
  • امام حسن مجتبی(ع) با اقتدار در برابر معاویه ایستاد و مقابله کرد