Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@06:28:51 GMT

احتمال بازی نکردن ستاره استقلال قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۵۵۰۶

احتمال بازی نکردن ستاره استقلال قوت گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی قائدی ستاره تیم فوتبال استقلال که در نیمه نخست دیدار این تیم مقابل الشرطه دچار آسیب دیدگی شد، دوره درمان فشرده ای را زیر نظر کادر پزشکی آبی پوشان گذرانده و همراه این تیم در کویت به سر می برد.

با وجود این که گفته می شود قائدی تا حدودی شرایط بازی را دارد، اما ترجیح کادر فنی استقلال این است که روی سلامتی وی ریسک نکرده و حتی المقدور از بازی دادن به این بازیکن گلزن و گلساز امتناع ورزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط نشان می دهد احتمال بازی نکردن قائدی در دیدار فردای آبی پوشان مقابل الاهلی بیشتر از احتمال بازی کردنش است.

دیدار فردای استقلال مقابل الاهلی از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ در ورزشگاه جابر ابن احمد کویت برگزار می شود. هر دو تیم در هفته اول با نتایج مشابه یک-یک مقابل حریفان خود متوقف شده بودند. 

کد خبر 4854073 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی قائدی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا الاهلی عربستان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس دربی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانی فوتبال آسیا والیبال لیگ برتر والیبال کشتی آزاد تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال الشرطه عراق احتمال بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد که برای فصل آینده بهترین تصمیم را خواهد گرفت. - اخبار ورزشی -

محمدحسین اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی تیمش برابر تراکتور گفت: ما در مجموع فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و برخلاف بعضی از بازی‌ها که امتیاز از دست دادیم توپ‌های‌مان تبدیل به گل شد. این درست است که در چند بازی نتایج لازم را نگرفتیم، ولی تیم ما مشکل فنی نداشت و فقط با بدشانسی مواجه شدیم. فکر نمی‌کردیم چهار گل در تبریز به تراکتور بزنیم، ولی در این بازی فقط برای برد به زمین رفته بودیم.

یوسفی:با شکست تراکتور برای دربی اصفهان انگیزه و روحیه گرفتیم

 

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن که در دیدار مقابل تراکتور دو گل به ثمر رساند و این اولین گل‌های او در لیگ امسال بودند، تأکید کرد: گل‌های من نتیجه زحمات بازیکنان بود و خدا را شکر می‌کنم. امسال دو گل زده و دو پاس گل داده‌ام. البته قبول دارم که تعداد گل‌هایم باید بیشتر می‌شد. بدون شک تلاش می‌کنم تا در بازی‌های آینده بیشتر گل بزنم.

وی راجع به بازی‌ بعدی تیمش برابر سپاهان نیز تصریح کرد: سپاهان نیازی به تعریف من ندارد و یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ برتر است. آنها با توجه به شرایطی که دارند دنبال گرفتن سه امتیاز هستند، ولی ما هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم و در ورزشگاه نقش جهان دنبال گرفتن سه امتیاز هستیم.

اسلامی که قراردادش با باشگاه ذوب‌آهن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید در واکنش به اینکه گفته می‌شود فصل آینده به یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال خواهد رفت، اظهار داشت: هنوز بازی‌ها تمام نشده و تمام تمرکز من روی بازی‌های ذوب‌آهن است. فعلاً تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم و باید دید شرایط چگونه پیش می‌رود، ولی سعی می‌کنم بهترین تصمیم را برای فصل بعد بگیرم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوشحالی الوصل در شب گلزنی عزت‌اللهی!
  • شکست شباب الاهلی مقابل النصر در شب سوپرگل سعید عزت اللهی
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال