Web Analytics Made Easy - Statcounter

مداح البرزی مراسم دیدار رهبر انقلاب با ذاکران گفت: وقتی رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند، نگاهم را به ایشان دوختم و واقعاً از آرامش ایشان آرام شدم. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،  "سیدصادق عبادی" روز گذشته در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در دیدار مداحان با رهبر انقلاب، مولودی‌خوانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدصادق عبادی در خانواده‌ای سنتی و مذهبی به دنیا آمد و از دوران کودکی اشتیاق و انگیزه زیادی برای مداحی در آستان اهل‌بیت(ع) داشت. او با الگوبرداری از اساتید و پیشکسوتان  توانست مسیر ستایشگری اهل‌بیت(ع) را یک به یک طی کند و هم اکنون به‌عنوان یکی از مداحان تراز انقلاب استان البرز شناخته می‌شود.

 سیدصادق عبادی در گفت‌وگویی کوتاه، درباره حال و هوای حسینیه امام خمینی (ره) و اجرای برنامه در محضر رهبر انقلاب گفت: افتخاری بود که نصیبم شد. می‌توان گفت که مزد نوکری‌هایم را از حضرت زهرا(س) گرفتم. لطف و عنایتی بود که در محضر رهبر معظم انقلاب بخوانم. این آرزوی هر مداحی است که محضر رهبر انقلاب عرض ادب کند.

وی در ادامه افزود: جلسه دیدار مداحان با رهبر انقلاب، فوق‌العاده است. سال‌های گذشته نیز در این دیدار حضور داشتم امّا امسال کمی متفاوت‌تر بود. از چند روز مانده به روز دیدار بی‌تاب بودم و شب قبل از دیدار، اصلاً نخوابیدم.

این مداح‌ اهل‌بیت(ع) در پاسخ به این سؤال که از چه زمانی برای اجرای برنامه در این مراسم انتخاب شده است،‌ گفت: تقریباً یک ماه پیش به من اعلام کردند که قرار است در این دیدار به اجرای برنامه بپردازم. چند جلسه متفاوت با اساتید و صاحب‌نظران داشتم و مواردی مطرح شد و اشعار مورد بررسی قرار گرفت.

 سیدصادق عبادی درباره استرس اجرای برنامه در حضور رهبر انقلاب گفت: وقتی وارد حسینیه امام خمینی (ره) شدم، استرس تمام وجودم را گرفت و این طبیعی است اما وقتی رهبر انقلاب حضور پیدا کردند، نگاهم را به ایشان دوختم و واقعاً از آرامش ایشان، آرام شدم و به راحتی توانستم اجرا کنم.

مداحی ذاکران اهل‌بیت(ع) در دیدار با رهبر انقلاب در سال 1398

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT3 واژه های کاربردی مرتبط مداحان اهل بیت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مداحان اهل بیت هیئت مداحان اهل بیت حسینیه امام خمینی اجرای برنامه رهبر انقلاب حضرت زهرا س محضر رهبر اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب

جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایرن امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

دیگر خبرها

  • کارگران به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند ‌
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند ‌
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا
  • عکس/ دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب
  • فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب دیدار کردند