Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) گفت: دوست و دشمن صحه می گذارند که انقلاب اسلامی دنیا را در عرصه های سیاست و ژئوپلتیک و قدرت جهان دچار تغییر کرده است.

سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور صبح امروز(۲۷ بهمن ماه) در مراسم اربعین سیدالشهدای مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع شهر بندرعباس، اظهار کرد: دشمن جبهه های مختلفی از قبیل جنگ اقتصادی و فرهنگی را علیه ایران اسلامی آغاز کرده است و در این راه، حتی از خانه ها، خیابان ها و محلات متدین ما نیز اغماض نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی(ع) با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تنها افسانه نیست بلکه مکتبی برای آغاز بیداری و دگرگونی در دنیا بود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی مسیر بسیاری از رفتارها در عرصه بین المللی را تغییر داد شاید قبل از اسلام نیز انقلاب هایی در دنیا مانند مکتب روسیه در سال ۱۹۱۹ اما در هر کدام از آنها خبری از خدا و دین نبود.

وی افزود: دشمن به لحاظ اقتصادی و فرهنگی فشار وارد کرد، اما به این نتیجه رسید که در سزمین مقدس ایران اسلامی، هیچ حرکت مستقیم نظامی نمی توانند انحام دهند از این رو، یک نطفه حرامی به نام راعش را به وجود آورد که بلاد اسلامی را مورد هجوم قرار دهند.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) عنوان کرد: دشمن داعش را در یک هزار و اندی کیلومتر آن طرف تر و در کنار مرقد عقیله بنی هاشم(س)، مستقر و شیطنت را آغاز کرد و با حرکت ددمنشانه و حماقت تمام، نه تنها جمعیت مسلمان که غیر مسلمان را نیز قتل عام کردند.

سردار غیب پرور ادامه داد: داعش زیرساخت ها را ویران و هزاران نفر را از خانه و کاشانه خود آواره کرد و این بار جمهوری اسلامی ایران برای این ملت های آواره، نجات بخش شد.

وی اضافه کرد: داعشیان حتی به نوامیس کشورهای تحت اشغال خود رحم نکردند و آنان را مورد تجاوز قرار دادند، از این رو صحنه ای دیگر برای دفاع از اسلام عزیز ایجاد شد و بچه های رهبری فرزانه انقلاب خونشان به جوش آمد و به فرماندهی یک قافله سالار، یک تندیس تمام عیار شجاعت و سنبل شجاعت دینی انقلابی به نام «حاج قاسم سلیمانی» به سمت دمشق حرکت کردند.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) بیان کرد: حضور در میدان نبرد با داعش صحنه سختی بود چون گروهی روی کار آمده بودند اسلام را بد معرفی می کردند و به نام دین خدا، سر می بریدند.

سردار غیب پرور همچینن افزود: داعش خون مسلمان و غیر مسلمان را به ناحق می ریخت و کارهای ناشایست داعشیان مغایر با سنت رسول گرامی اسلام(ص) بود.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی جنگ کار سختی بود و این جنگ در تاریخ بشریت ماندگار خواهد ماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی ع انقلاب اسلامی غیب پرور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در سومین سالگرد شهادت سردار شهید سیدمحمد حجازی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه قدس، مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع مهاباد برگزار شد. پیروان مکتب ایثار و شهادت که ادامه  راه شهدا را ضامن بقای نظام و انقلاب اسلامی می دانند.

سرهنگ اکبر نوروزی، فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد در این مراسم گفت: سردار شهید سید محمد حجازی، مجاهدی با ایمان و راستین بود که برای خدمت به اسلام و انقلاب سر از پای نمی‌شناخت و همواره در راه اعتلای اسلام و انقلاب کوشید.

همچنین در این مراسم، حجت الاسلام شیخ کاظم ابراهیمی استاد حوزه و دانشگاه، با اشاره به دشمنی دیرینه قوم یهود با مسلمانان گفت: دکترین نظام اسلامی بر پایه توکل به خدا و اتکا به قدرت ایمان و خودباوری تعریف و ترسیم شده و پیشرفتهای کشور در زمینه های مختلف هم در سایه رهبری واحد و اتحاد و یکدلی آحاد مردم به دست آمده است.

عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد افزود: نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر دانش جوانان و توکل بر خداوند از دورانی که حتی در تولید سیم خاردار هم ناتوان بود، اکنون موفق به ساخت و استفاده از موشک های نقطه زن علیه دشمنان اسلام شده است.

سردار حجازی 29 فروردین سال 1400 پس  از سالها مجاهدت بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به همرزمان شهیدش پیوست.

سرداری خستگی ناپذیر که بیش از چهار دهه در راه دفاع از انقلاب اسلامی مجاهدت کرد و علاوه بر ایثارگری در مناطق کردستان و آذربایجان‌غربی در سالهای اولیه پیروزی انقلاب اسلامی، منشاء خدمات فراوان در جبهه مقاومت علیه استکبار و صهیونیسم جهانی هم بود.

در حاشیه این مراسم، نمایشگاه عکس سرداران شهید راه قدس و جبهه مقاومت در حیاط مسجد جامع برپا شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت بیداری امت اسلامی در برابر توطئه های دشمنان
  • سپاه نهادی مکتبی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست، آغاز شده است
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • دنیا مات و مبهوت حمله ایران اسلامی به اسرائیل مانده‌است
  • ارتش مکتبی و قانون اساسی
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری اسلامی است
  • ملت ایران ‌از حمله سپاه به اسرائیل خوشحال شدند