Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن خادمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عوامل راهداری با تلاش شبانه‌روزی خود توانستند راه دسترسی بیش از ۶۰ روستای این شهرستان که بر اثر بارش برف و کولاک شدید مسدود شده بود را بازگشایی کنند اما راه هفت روستا همچنان بسته است و تلاش راهداران برای بازگشایی مسیرهای روستایی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هم‌اکنون راه دسترسی روستاهای «چومل»، «سرخواب»، «سولغه»، «محمودآباد»، «درمان»، «حه‌وته‌وانان» و «ساره‌وانان» در محور مهاباد - بوکان از چند روز قبل به دلیل کولاک شدید مسدود است و تلاش برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد با اشاره به مسدود بودن جاده مهاباد - بوکان (جاده برهان) از سه روز قبل، گفت: این مسیر دیروز به علت کولاک شدید بسته شد و راهداران تاکنون ۲۵ کیلومتر از آن را بازگشایی کرده‌اند و پنج کیلومتر آن همچنان مسدود است.

وی در خصوص ارتفاع برف در این مسیر، افزود: کولاک باعث انباشته شدن لایه‌های چندمتری برف شده به طوری که ارتفاع برف در گردنه «قره‌بلاغ» به سه تا چهار متر رسیده‌است و پس از بازگشایی هر مسیر، دوباره کولاک آن را مسدود می‌کند.

وی با ابراز امیدواری برای بازگشایی این مسیر در سریع‌ترین زمان ممکن از رانندگان خواست در این مدت از مسیرهای جایگزین مهاباد - میاندوآب - بوکان برای تردد استفاده کنند.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون علاوه بر راهدارخانه مرکزی، چهار راهداری در روستاهای «کیتکه» (گردنه جواله‌ره‌شان)، «کله‌گاوی» ( گردنه زمزیران) و «آفان» در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه «قره‌بلاغ» (مسیر مهاباد - بوکان) فعال است؛ ۶۰ مامور راهداری در راهدارخانه‌های این شهرستان حضور دارند و ۲۱ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین نیز در اختیار این واحدها قرار دارد.

مهاباد دارای بیش از ۸۶۰ کیلومتر راه شامل ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۶۳۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت و شوسه است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد حمل و نقل مسافری پروندهٔ خبری چهره زمستانی استانها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد حمل و نقل مسافری برای بازگشایی کیلومتر راه کولاک شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت فلسطین همچنان زنده است

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: همچنان که در صدر اسلام، عنایت پروردگار موجب پیروزی مسلمانان در جنگ بدر شد، امروز هم این لطف شامل حال مردم غزه شده و تاکنون ضمن تسلیم نشدن مقاومت خود را ادامه می‌دهند.

وی نحوه واکنش سران کشور‌های اسلامی را در قبال جنگ غزه مایه تاسف دانست و اضافه کرد: در حالیکه خلبان آمریکایی انزجار را از جنگ در غزه با خودسوزی نشان داد، هیچ کدام از کشور‌های جهان اسلام حتی تکه سنگی را علیه سفارتخانه‌های آمریکا و انگلیس پرتاب نکردند.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه تمام جهان از جنگ و درگیری در فلسطین به ستوه آمده، ادامه داد: جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه بزرگترین هولوکاست تاریخ معاصر است که بر سر کودکان، زنان و مردان بیگناه اتفاق افتاده است.

ماموستا امامی اظهار کرد: کشور‌هایی همچون روسیه و چین که عضو ثابت شورای امنیت جهانی هستند، نسبت به موضوع فلسطین، تنها به صلاح و منفعت خود فکر می‌کنند.

وی آمریکا و هم پیمانان آن را شریک اصلی جنایت اتفاق افتاده در غزه دانست و گفت: سلاح و پول‌هایی که در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفته تاکنون بیش از ۳۲ هزار نفر را شهید، بیش از ۸۰ هزار نفر را معلول و مصدوم و صد‌ها هزار نفر را آواره و بی خانمان کرده است.

امام جمعه مهاباد در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی گفت: مردم در این روز با رای قاطع خود به جمهوری اسلامی مشروعیت بخشیدند.

ماموستا امامی همچنین با اشاره به اهمیت شب‌های قدر و بزرگداشت سالروز شهادت حضرت علی (ع) گفت: محبت به اهل بیت و خاندان پیامبر در بین اهل سنت نیز ساری و جاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مقاومت فلسطین همچنان زنده است
  • آغاز بازگشایی محور مسدود شده خلخال- پونل
  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد
  • ۳ هزار و ۷۵۰ کیلومتر خط کشی در راه‌های استان همدان
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • جاده پلدختر - خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • محور خرم‌آباد - پلدختر تا دو روز دیگر بازگشایی می‌شود
  • محور خرم‌آباد - پلدختر ظرف ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • تسریع در در روند بازسازی کامل محور خرم‌آباد به پلدختر
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا دو روز آینده بازگشایی می‌شود