Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای اصلاح طلبان استان مرکزی یک روز پس از انصراف سید مهدی مقدسی ازعرصه انتخابات، طی بیانیه ای کاندیداهای نهایی حوزه انتخابیه، اراک،خنداب و کمیجان را معرفی کرد.

به گزارش برنا از اراک ،  در این بیانیه اصلاح طلبان ضمن تقدیر از عملکرد شایسته و قابل دفاع «سید مهدى مقدسى» از اعضاى برجسته فراکسیون امید و اقدام ستودنی ایشان در انصراف به نفع دو کاندیدای اصلاح طلبان آمده است: شورای اصلاح طلبان استان مرکزی، دو فرهیخته ی ارجمند « داود نعیمی » و «علی یوسفی » را به عنوان کاندیداهای نهایی مورد حمایت شوراى سیاست گذارى اصلاح طلبان استان مرکزى انتخاب نموده و ایشان را گزینه هاى شایسته اى برای نمایندگى در حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ترجیح می دهیم تمام قد به میدان آمده تا با تمام امکانات و نیروها، مسیر مسالمت آمیز صندوق رای را باز نگه داریم و میدان را برای جولان دادن کسانی که مسبب وضعیت فعلی کشور هستند و اکنون ژست طلبکارانه و منتقدانه به خود گرفته اند، خالی نمی کنیم.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است.

“به نام خداوند جان و خرد”

شهروندان آگاه اراک، خنداب و کمیجان؛ روزهاست که با خود کلنجار می رویم، مباحثه می کنیم، ناامید می شویم و همچون بسیاری به عدم شرکت در انتخابات می اندیشیم، اما آخراین ماجرا، دلمان می سوزد برای وطن، که بی هیچ تعصبی، آنرا به دست کسانی بدهیم که به چیزی جز التهاب آفرینی، به انزوا کشاندن کشور در جهان و کوچک کردن سفره هایمان با توسل به ابزار زر و زور و تزویرنمی اندیشند.

تمامیت خواهی و ناکارآمدی این جریان که کشور را مال خود و خودی ها می داند و باقی را نااهل و غیر خودی، آنقدر بر اقشار مختلف مردم فشار وارد کرده است که اکنون قهر و پشت کردن به صندوق رای، تنها ابزار باقی مانده از دموکراسی خواهی را یگانه راهکار مبارزه با استبداد طلبی می دانند.

می دانیم که قهر با صندوق رای و به رسمیت نشناختن آن، تمام راههای مسالمت آمیز تغییرخواهی را مسدود می کند و ما خود خواسته و در مسیری اشتباه قرار خواهیم گرفت که در انتهای آن راهی جز توسل به زور و خشونت، یا ترک وطن، جنگ و یا کشته شدن انسانهای بی گناه باقی نمی ماند.

اعتقاد داریم تا صندوق رای هست و می توانیم حرفمان را بدون صرف هزینه بزنیم, نباید با آن قهر کنیم! که این قهر نه تنها چیزی عایدمان نمی کند بلکه فقط به استبداد طلبی میدان می دهد تا ابزار زور و خشونت را بیش از پیش به خدمت گرفته و در نهایت ما را به جایی برساند که راهی برای تغییر خواهی یا اصلاح طلبی باقی نگذارد و در این راستا بر این باوریم که “حتما سیاست ورزی حداقلی بر قهر و به دست آوردن هیچ، ارجح است” .

اکنون در روزهای سرنوشت ساز انتخاب بین دوگانه ی “راه روشن و بدون خشونت برای بیان خواسته ها و مطالبات از طریق صندوق رای” یا ” قهر و انتخاب آینده ای موهوم و غیر قابل پیش بینی” قرار گرفته ایم!

از طرفی می توانیم با رای ندادن به کاندیدای جریان اصلاحات راه را برای راهیابی محافظه کاران به مجلس باز کنیم و یا “با استفاده از ابزار رای “ اجازه ی راه یابی آنها را به مجلس ندهیم.

این راه دوم، راهکار اصلاح طلبان استان مرکزی برای مبارزه ی مسالمت آمیز با انحصارگرایی است، راهبرد و ابزاری که ما را بی هیچ هزینه ای، پیروز میدان مردمسالاری و تحول خواهی می کند، همان میدانی که لزوما قرار نیست از مسیر صعب طغیان و ریخته شدن خون بی گناهان، به زندان رفتن جوانان و صرف هزینه های هنگفت به دست بیاید.

بنابراین شورای اصلاح طلبان استان مرکزی پس از ساعت ها و روزها بحث و همفکری و مشورت و با درنظر گرفتن نکات یاد شده در رایزنی های مفصل, به این نتیجه رسید که صحنه را ترک نکرده, در این مقطع از راه دشوار دموکراسی و تحول خواهی, نقش تاریخی خود را ایفا نماید و میدان را برای جولان دادن کسانی که مسبب وضعیت فعلی کشور هستند و اکنون ژست طلبکارانه و منتقدانه به خود گرفته اند، خالی نکند.

ما ایستاده ایم همچون شمع بر فراز وطن و تا جان در بدن داریم از آرمانهای مسالمت جویانه در تداوم اصلاح طلبی و مردمسالاری دفاع می کنیم و ترجیح می دهیم تمام قد به میدان آمده با تمام امکانات و نیروها، مسیر مسالمت آمیز صندوق رای را باز نگه داریم و از شما هم می خواهیم ما را در این مسیر تنها نگذارید، به میدان مبارزه بیایید و آنرا برای جولان محافظه کاران باز نگذارید.

در پایان با تقدیر و تشکر ازعملکرد شایسته و قابل دفاع «سید مهدى مقدسى» از اعضاى برجسته فراکسیون امید در مجلس شوراى اسلامى و تشکر از حمایت هاى بى دریغ ایشان از تصمیم نهایی و لیست انتخاباتى اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان واظهار تاسف از عدم حضور ایشان در عرصه ی انتخابات و انصراف به نفع کاندیداهای اصلاح طلب، اعلام می کنیم که شورای اصلاح طلبان استان مرکزی، دو فرهیخته ی ارجمند « داود نعیمی » و « علی یوسفی » را به عنوان کاندیداهای نهایی مورد حمایت شوراى سیاست گذارى اصلاح طلبان استان مرکزى انتخاب نموده، ایشان را گزینه هاى شایسته اى برای نمایندگى در حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان می داند.

“شوراى اصلاح طلبان استان مرکزی”

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصلاح طلبان انتخابات اراک شورای اصلاح طلبان استان مرکزی حوزه انتخابیه اراک کاندیداهای نهایی خنداب و کمیجان برای جولان محافظه کاران استبداد طلبی مسالمت آمیز صندوق رای ی مسالمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله کوبنده مقاومت عراق به هدفی مهم درجولان اشغالی

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد در حمایت از غزه و پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی، به یک هدف حیاتی در جولان اشغالی با چندین فروند پهپاد حمله کرد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که مبارزان مقاومت اسلامی، بامداد یکشنبه ۲۱ آوریل ۲۰۲۴ یک هدف حیاتی را در جولان اشغالی با چندین پهپاد هدف قرار دادند.

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: مبارزان مقاومت اسلامی در عراق در ادامه رویکرد مقاومت در برابر اشغالگری، حمایت از مردم غزه و در پاسخ به قتل عام‌های رژیم غاصب صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان، صبح امروز یکشنبه ۲۱ آوریل ۲۰۲۴ یک هدف حیاتی در جولان اشغالی را با چندین پهپاد هدف قرار داد.

در این بیانیه بر تداوم این حملات برای هدف قرار دادن و درهم کوبیدن محل تجمع و استقرار نظامیان دشمن تاکید شده است.

مقاومت اسلامی عراق بار دیگر بر در هم کوبیدن مواضع اشغالگران تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • ببینید | آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!
  • گاف جدید بایدن: آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده
  • اهمیت حلالیت طلبی برای ادای حج و عمره‌ای مقبول
  • حمله کوبنده مقاومت عراق به هدفی مهم درجولان اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جولان اشغالی