Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-مدیر شبکه نسیم گفت: امسال برنامه تحویل سال شبکه نسیم برنامه «چهل تیکه» با اجرای محمدرضا علیمردانی است که به دلیل همزمانی با شهادت امام موسی کاظم (ع) با روز تحویل سال، این برنامه را انتخاب کردیم.

«محمد احسانی» مدیر شبکه نسیم درباره زمان پخش برنامه «خندوانه» به کارگردانی رامبد جوان گفت: به دلیل مشکلاتی از قبیل دکور این برنامه قبل از نوروز به پخش نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره ویژه برنامه تحویل سال این شبکه تلویزیونی گفت: امسال برنامه تحویل سال شبکه نسیم برنامه «چهل تیکه» با اجرای محمدرضا علیمردانی است که به دلیل همزمانی با شهادت امام موسی کاظم (ع) با روز تحویل سال، این برنامه را انتخاب کردیم.

مدیر شبکه نسیم در ادامه افزود: مدت زمان این برنامه تقریبا سه ساعت است.

احسانی در پاسخ به این سوال که برنامه تحویل سال سلبریتی محور است یا خیر؟ نیز بیان داشت: همانطور که توضیح دادم، به دلیل انتخاب برنامه چهل تیکه به عنوان ویژه برنامه نوروزی شبکه نسیم، روال برنامه چهل تیکه در این ویژه برنامه اجرا خواهد شد به این خاطر که چهل تیکه تعریف خودش را دارد.

وی درباره سایر ویژه برنامه‌های شبکه نسیم در نوروز نیز گفت: علاوه بر دورهمی و خندوانه، برنامه «کودک شو» نیز در نوروز به صورت هر شب پخش خواهد شد و بعد از نوروز زمان پخش آن به روال سابق خواهد بود.

فارس

برچسب ها: شبکه نسیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شبکه نسیم برنامه تحویل سال مدیر شبکه نسیم شبکه نسیم ویژه برنامه چهل تیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی شهرداری تهران، اهداف اصلی این رویداد که به‌صورت هماهنگ و یکپارچه در مناطق مختلف پایتخت برگزار می‌شود، ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل همگانی، رعایت ایمنی در سفرهای درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهادهای مردمی و نیز توجه ویژه به موتورسیکلت‌سواران، عابرین پیاده و... اعلام شده است.   

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در این باره گفت: این رویداد، اقدامی نمادین است تا با عزم و اراده مشترک، توجه افکار عمومی را به موضوع ایمنی و رعایت مقررات مربوط به حمل و نقل شهری معطوف کنیم.  

شهریار افندی‎زاده تاکید کرد: راهبرد ایمنی، نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی و البته همراهی شهروندان است؛ بنابراین، تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله پلیس راهور، شهرداری‌ها، شرکت‌های سازنده خودرو، آموزش و پرورش، مسئولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها، حتی رسانه‌ها  نیاز است در کنار هم  برای مقابله با تلفات ناشی از حوادث ترافیکی چاره‌اندیشی کنند. 

به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، رویداد "ایمنی حمل و نقل" درنظر دارد توجه شهروندان تهرانی به‌خصوص اقشار در معرض خطر تصادفات مانند کودکان، افراد مسن، دوچرخه‌سواران، موتورسواران و...، همچنین مدیران شهری، متولیان حوزه حمل و نقل و ایمنی، کاربران و فعالان فضای مجازی و سازمان‌های مردم ‎نهاد را به موضوع مهم رعایت مقررات ایمنی در خیابان‌ها و معابر پایتخت جلب کند. 

افندی‌زاده با اشاره به اینکه این برنامه از چهارم اردیبهشت ماه آغاز و تا دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: تمرکز بر برنامه‌های آموزشی، ایمنی تردد در خیابان ویژه دانش‌آموزان، اجرای برنامه‌های مشارکتی با سازمان‌های مردم‌نهاد و تولید و انتشار محتوای رسانه‌ای از جمله: اکران پوستر رویداد در ساختمان‌های شهرداری‌های مناطق، نواحی، پارک‌های آموزش ترافیک، همچنین روی انواع سازه‌های تبلیغاتی، پرتابل، بیلبورد، استرابورد و عرشه پل یا نمایش در تلویزیون‌های شهری و تولید و انتشار اخبار از رویدادهای مربوط، از جمله فعالیت‌هایی است که طی یک هفته انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می‌کند
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • «محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • مهمانی اصفهان | در هفته اصفهان چه خبر است؟