Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) با اشاره به اشتباه راهبردی آمریکا در ترور و شهادت سپهد حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد گفت: شهادت شهید سپهبد آغازی بر روند انقلاب اسلامی است.

سردارسرتیپ پاسدارغلامحسین غیب‌پرور روز یک‌شنبه در مراسم چهلم سردار قاسم سلیمانی در مصلی بندرعباس اظهارداشت: انقلاب‌های بزرگی در جهان به وقوع پیوست از جمله انقلاب ۱۹۱۹ فرانسه اما در این انقلاب چون از دین و مکتب خبری نبود، نتوانست جریان ساز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به رهبر حضرت امام خمینی(ره) که یک شخصیت تمام عیار بود و به حق او را می‌توان محی الدین و مجدالاسلام نامید با انقلاب خود روح تازه‌ای به دین اسلام داد.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) افزود: درحالی که قبل از انقلاب زمامداران حکومت شاهنشاهی ایران تحت تاثیر القائات بیگانگان بود، مردم زجر کشیده امام راحل را در یپروزی انقلاب اسلامی همراهی کردند.

سردار غیب‌پرور اضافه کرد: گفتار امام خمینی(ره) صادق و روان بود با مردم ساده حرف می زد، او به نام اسلام، مکتب و اهل بیت حرکتی را آغاز کرد که دنیا را تکان داد و همان مردم انقلابی پای امام راحل ایستادند و وفادار ماندند.

وی ابردازداشت: امام راحل برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی نوید رستگاری، استقلال و نشاط و تعالی را داد و مردم نیز امام را خوب فهمیدند و این فهم تا امروز تداوم داشته است.

این مسوول با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای راه‌اندازی جنگ هشت ساله در ایران اسلامی، گفت: افتخار و عزت دوران هشت سال دفاع مقدس متعلق به همه ملت ایران است.

سردار غیب‌پرور توضیح داد: آمریکایی‌ها در این ۴۰ساله انقلاب اسلامی نسبت به انقلاب اسلامی هر توطئه‌ای را انجام دادند، آنها علما و نخبگان زیادی را با کمک منافقان در کف خیابان ها و سر سجاده های نماز ترور کردند.

وی یادآور شد: آمریکا بعد از این همه سال خشونت در داخل ایران چون متوجه شد با حرکت مستقیم نظامی نمی‌تواند انقلاب اسلامی را متوقف کند با به راه انداختن گروه تکفیری مثل داعش در سوریه و عراق در کمال دشمنی و خشونت مسلمان و غیرمسلمان را به خاک و خون کشیدند و شهرها را ویران کردند.

شیهد قاسم سلیمانی استراتژیست تمام عیار بود

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) در این باره از شیهد قاسم سلیمانی به عنوان استراتژیست تمام عیار، دانشمند عرصه نظامی و صاحبنظر در عرصه سیاست و استوانه مقاومت در سرزمین‌های اسلامی نام برد که دنیا او را و رشادت‌هایش را می‌شناسد.

سردار غیب‌پرور ادامه داد: شهادت این سردار بزرگ اسلام رخدادی بود که جهان را تکان داد و مسیر بسیاری از جریان‌های انقلاب اسلامی با وقوع شهادت این سردار شجاع تغییر کرد.

این مسوول حوزه امنیتی نظامی گفت: همه این برکات انقلاب اسلامی در پناه ولی‌فقیه و امت است، اگر نظام ما متکی بر ولایت فقیه نبود، این عزت و آبرو نداشتیم و نمی‌توانستیم ۴۰سال بر روی توان خود مردانه بایستیم.

سردار غیب‌پرور افزود: درکشور مشکلات زیادی وجود دارد اما اصل نظام باید حفظ شود، شهید سلیمانی در این منشور بزرگ انسانی به ما گوشزد می‌کند که اگر این بار اسلام شکست بخورد دنیای زور و مستکبران نمی‌گذارند حتی یک الله اکبر بگوییم.

وی گفت: از آمریکایی‌ها چیزی جز توطئه‌چینی و کینه‌ورزی به یاد نداریم، راه‌اندازی جنگ تحمیلی عراق ضد ایران، اسقاط هواپیمای ایرباس در خلیج فارس و گروه‌های تکفیری از جمله داعش همه این‌ها نتیجه سیاست‌های آمریکا بود.

مشارکت در انتخابات احترام به وصیت‌نامه شهید سلیمانی است

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها دزد سرگردانه هستند اما انقلاب اسلامی مقابل این سیاست‌ها و رفتارهای قلدرماآبانه ۴۰سال است که ایستاده و می‌ایستد و باید پای انقلاب ایستاد.

وی با بیان اینکه انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی یک رفراندوم است، توصیه کرد: مشارکت گسترده در این انتخابات احترام و حرمت گذاشتن به وصیت‌نامه شهید قاسم سلیمانی است.

سردار غیب‌پرور اضافه کرد: کسی که دل درگرو اسلام ندارد و با روش‌های خاصی برای رای جمع کردن و دنبال پلو و کباب دادن باشد، چنین فردی با مردم صادق نیست و دروغگوست.

وی با اشاره به این مطلب که؛ شهید سلیمانی تمام وجود خود را برای حفظ این انقلاب گذاشت و انقلاب اسلامی نیز به وجود رهبر انقلاب ادامه‌دار است، گفت: انقلاب اسلامی از اهل بیت(ع) پیامبر اکرم(ص) به ما رسیده است، لذا حفظ این انقلاب به تعبیر امام راحل از نماز بالاتر است.

این مسوول حوزه امنیتی نظامی هم‌چنین با اشاره به جایگاه رهبری و ولایت فقیه افزود: رهبر انقلاب یک رهبر سیاسی برای این کشور نیست، ما ایشان را نائب امام زمان(عج) می‌دانیم لذا نمی‌شود با ولی‌فقیه ناسازگار بود اما صبح روز جمعه یا مهدی یا مهدی بگوییم.

سردار غیب‌پرور گفت: زمانی می‌توانیم حق امام زمان(عج) را ادا کنیم که این ارتباط قلبی را با ولی‌فقیه خود محکم کنیم خوشا به حال نیروهای مسلح که فرمانده آن‌ها نائب امام زمان(عج) است چون رهبرانقلاب نعمت بزرگی برای این نیروست.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) یادآور شد: کسانی که حرمت مسلم بن عقیل را نگه داشتند حرمت امام حسین(ع) خود را هم داشتند، معتقدم کسانی که حرمت نائب امام زمان(عج) را داشته باشد بدون شک حرمت امام زمان(ع) را هم دارد.

به مناسبت چهلم سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و یارانش، مردم بندرعباس در قالب دسته‌های عزاداری با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و آل سعود از پارک شیهد دباغیان تا مصلی بندرعباس(مسجد جامع) به نوحه‌خوانی پرداختند.

ادامه این برنامه با پخش وصیت‌نامه شهید سلیمانی همراه بود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ درحمله موشکی پهپادهای آمریکایی به ۲ خودرو در فرودگاه بغداد، سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند. این حمله با نظارت و دستور مستقیم رییس جمهوری آمریکا انجام شد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پیروزی انقلاب اسلامی ایران غلامحسین غیب‌ پرور هرمزگان قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پیروزی انقلاب اسلامی ایران غلامحسین غیب پرور هرمزگان قاسم سلیمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پیروزی انقلاب اسلامی ایران غلامحسین غیب پرور هرمزگان قاسم سلیمانی جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی ع وصیت نامه شهید سلیمانی نائب امام زمان عج سردار غیب پرور انقلاب اسلامی قاسم سلیمانی آمریکایی ها تمام عیار امام راحل ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی

فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه شهید سردار حجازی نقش برجسته‌ای در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی داشت، گفت: در زندگی شهید سید محمد حجازی زندگی شهادت‌گونه متبلور بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرتیپ علی رزمجو صبح امروز در مراسم سالروز شهادت سرلشکر پاسدار شهید سید محمد حجازی با حضور جمعی از پاسداران سپاه استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهید حجازی با ویژگی‌های شاخص و نمونه خود اقدامات بسیار گران‌بهایی را در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.

وی نقش مهم این شهید در صحنه‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: شهید حجازی در اوج توطئه‌های دشمن در صحنه‌های سیاسی، فرهنگی و نظامی با آرامش خاطر اقدامات ارزنده‌ای را مبتنی بر فرامین امامین انقلاب انجام می‌داد.

رزمجو با بیان اینکه شهید حجازی با استفاده از آموزه‌های دینی در راستای اهداف الهی انقلاب اسلامی حرکت می‌کرد اظهار کرد: صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به برخی از ویژگی‌های شاخص شهید سید محمد حجازی گفت: صبر و استقامت، ایمان به خدا، رعایت نظم و انضباط، اعتماد به نفس بالا، اخلاق، رفتار و کردار نیک بخش کوچکی از ویژگی‌های این شهید والا مقام محسوب می‌شود‌.

وی نقش مهم شهید سردار حجازی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی را برجسته دانست گفت: در زندگی شهید سید محمد حجازی زندگی شهادت‌گونه متبلور بود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: به کوچک‌ترین اقدام اسرائیل پاسخ قاطع می‌دهیم
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • درگذشت پدر شهید سلطانی در مراغه
  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • ارتش در کنار سپاه، دژ مستحکم صیانت از کشور و انقلاب است