Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تبریز گفت: بهره‌برداری از پروژه‌هایی از قبیل مترو نباید به بهانه افتتاح زود هنگام در زمانی صورت گیرد که هنوز بسیاری از موارد در این پروژه نیمه تمام و ناقص باقی مانده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابایی‌اقدم  امروز در جلسه شوراتی شهر تبریز اظهار داشت: از سیاست یک بام و دو هوای وزارت کشور گلایه‌مند‌ هستیم که برای حضور اعضای شوراهای شهر در مجمع جهانی شهری در امارات متحده عربی به صورت یکسان عمل نکرد و با وجود تصویب شورا و همکاری استانداری آذربایجان‌شرقی شرایط برای حضور مدیران شهری تبریز فراهم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: وزارت کشور متاسفانه تنها اعضای شورای شهر تهران را به این مجمع فرستاد اما ایران فقط تهران نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به افتتاح خط یک مترو تبریز گفت: شهرداری برای اتمام و تکمیل مترو تلاش کند و برنامه ریزی مناسبی برای این امر داشته باشد.

بابایی‌اقدم اضافه کرد: بهره‌برداری از پروژه‌هایی از قبیل مترو نباید به بهانه افتتاح زود هنگام در زمانی صورت گیرد که هنوز بسیاری از موارد در این پروژه نیمه تمام و ناقص باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه فاز سه خط یک مترو روزانه تنها سه ساعت در حال مسافرگیری بصورت اتوبوسی است گفت:  با توجه میزان حجم تردد شهروندان در این بخش از شهر نواقصات فعلی هرچه سریع‌تر باید رفع شود.

وی در ادامه با اشاره به بارش برف اخیر گفت: این بارش موجب شد تا میزان آمادگی ما‌ در مواقع بحران تخمین زده شود.

بابایی‌اقدم گفت:  وضعیت آسفالت شهر تبریز اصلا خوب نیست.

وی اضافه کرد: بحران‌هایی همچون زلزله و سیل بسیار خطرناک‌تر و مخرب‌تر از برف فعلی بوده و احتمال وقوع آن در شهر تبریز بسیار محتمل است.

بابایی‌اقدم تصریح کرد: با توجه به اینکه بارش برف موجب فلج شدن شهر شد میزان مدیریت بحران ما در زمان زلزله و سیل قابل تامل است.

انتهای ژیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز زلزله شورای شهر تهران مترو خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی قطار شهری تبریز امارات متحده عربی تهران برف سیل اتوبوس شهروندان شورای شهر تبریز شهرداری تبریز بهره برداری بابایی اقدم شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: زمان خدمات‌رسانی در تمام خطوط درون‌شهری مترو تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، رضا محمدنژاد در این باره اظهار کرد: مترو تهران به منظور تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری مترو در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان تا ساعت ۲ بامداد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر، در شامگاه جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، تصریح کرد: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ مترو تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (شنبه ۱۱ فروردین‌ماه) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در سایر شب‌های قدر نیز گفت: در شب‌های ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان (۱۲ و ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) هم سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، محمدنژاد خاطرنشان کرد: مترو تهران در شب‌های قدر در خط ۵ تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • ۱۸ فروردین‌ماه زمان انجام تست گرم فاز اول خط سه مترو
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • لحظه ورود اتوبوس به ایستگاه مترو! + فیلم
  • ساعات فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه