Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماره 50 نشریه علمی و پژوهشی ‌«مدیریت بهره‌وری» به صاحب امتیازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با حضور با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، صبح امروز شماره 50 نشریه علمی و پژوهشی ‌«مدیریت بهره‌وری“ با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی به صاحب امتیازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرمسئول نشریه علمی و پژوهشی ‌«مدیریت بهره‌وری“ با بیان اینکه نخستین شماره این نشریه در سال 1385 به چاپ رسید، اظهار کرد: «در سال 1392 این موضوع مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفت و در حال حاضر به عنوان یک مجله علمی و پژوهشی فعالیت دارد.»

سلیمان ایران‌زاده با اشاره به اینکه مطالب مجله علمی و پژوهشی و دستاورد استادان و دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی درباره مدیریت بهره‌وری است، افزود: «این مجله ابتدا در 3 هزار نسخه به چاپ می‌رسید.»

مدیرمسئول نشریه علمی و پژوهشی ‌«مدیریت بهره‌وری“ با اشاره به محتوای بالای مقالات ارائه شده در این نشریه مطرح کرد: «کار دانشگاه، پژوهش است و این مجله زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا کارهای تولید شده به اطلاع عموم برسد.»

تأکید بر بالا بردن قدرت تفکر در نشریه علمی و پژوهشی ‌«مدیریت بهره‌وری“

وی با بیان اینکه در هر شماره هشت تا 14 مقاله علمی و پژوهشی در زمینه مدیریت بهره‌وری به چاپ می‌رسد، تصریح کرد: «بهره‌وری استفاده بهینه از امکانات برای رسیدن به یک هدف خاص است.»

مدیرمسئول نشریه علمی و پژوهشی ‌«مدیریت بهره‌وری“، بهره‌وری پایین را یکی از عمده‌ترین مشکلات جامعه برشمرد و گفت: «کشور ما دارای منابع بالقوه زیادی است، اما متأسفانه آنگونه که باید و شاید از این منابع به درستی استفاده نمی‌شود و این یکی از عمده‌ترین ضعف‌ها است.‌»

ایران‌زاده با تأکید بر تغییر نگرش و بالا بردن قدرت تفکر متذکر کرد: «بهره‌وری کشور ما در بین کشورهای منطقه بسیار پایین بوده و دلیل آن استفاده نکردن درست از منابع است.»

وی با بیان اینکه برای داشتن اشتغال و رشد اقتصادی باید به افزایش بهره‌وری توجه ویژه کرد، ارتباط نزدیک بین صنعت و دانشگاه را یکی از مهم‌ترین چالش‌ها و حلقه مفقوده دانست و یادآور شد: «دستگاه‌های اجرایی و صنایع مختلف باید به مقالات پژوهشی دانشگاه بهای بیشتری بدهند.»

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: واحد تبریز دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی مدیریت بهره وری شماره 50 نشریه علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مدیریت بهره وری آذربایجان شرقی واحد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات رضا رادفر معاون پژوهشی این واحد دانشگاهی در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران که در واحد علوم و تحقیقات در حال برگزاری است، گفت: واحد علوم و تحقیقات، دانشگاهی پیشرو در حوزه‌های علم و فناوری در پایگاه‌های علمی کشوراست. این واحد دانشگاهی حتی در مقیاس جهانی یک مرجع علمی شناخته شده است.

وی با بیان اینکه واحد علوم و تحقیقات با تکیه بر ظرفیت و امکاناتی که دارد از تکنولوژی‌های جدید و فناوری‌های نوین در حوزه‌های مختلف همچون هوش مصنوعی و رباتیک حمایت می کند، ادامه داد: رباتیک و هوش مصنوعی از جمله موضوعات مورد تأکید این واحد دانشگاهی بوده و جزء سیاست‌های استراتژیک واحد علوم و تحقیقات است.

به گفته دکتر رادفر، واحد علوم و تحقیقات همواره از حضور افراد اثرگذار در علوم نو و نقش آفرینی در جهت توسعه این علوم، حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های ربوکاپ آزاد ایران برای شناسایی توانمندی‌ها در این حوزه و ایجاد انگیزه در دانشجویان و دانش‌آموزان برای بیشتر پرداختن به این علوم، نقش مهمی ایفا می‌کند، خاطر نشان کرد: این مسابقات به عنوان اکوسیستمی یک پارچه، عناصر درگیر درحوزه‌ توسعه‌ هوش مصنوعی و رباتیک در کشور را به صورت همگرا هدایت می‌کند.

معاون پژوهشی واحد علوم و تحقیقات ضمن اعلام آمادگی این واحد دانشگاهی برای ایجاد دبیرخانه دائمی مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران در واحد علوم وتحقیقات، گفت: ظرفیت‌های بسیاری برای همکاری‌های علمی و فناورانه با کمیته ملی ربوکاپ وجود دارد و در برنامه‌های آتی از این ظرفیت‌ها بیشتر بهره خواهیم برد. واحد علوم و تحقیقات می تواند دانش رباتیک را در سطح ملی توسعه دهد.

رادفر افزود: برای جذب و حمایت تیم‌های برتر این مسابقات در واحد علوم و تحقیقات، پیگیری‌های لازم صورت می گیرد. تیم‌های برتر این مسابقات، جوانانی هستند که آینده دارهستند. بنابراین باید در مسیر توسعه، هدایت شوند و تحت سرپرستی مراکز علمی و دانشگاهی قرار گیرند. معتقدم واحد علوم و تحقیقات می تواند این هدایت را عهده دار شود.

براساس این گزارش، هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با شعار "یادگیری، آینده درخشان" در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی به میزبانی واحد علوم و تحقیقات تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، در حال برگزاری است.

کد خبر 6081859

دیگر خبرها

  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • اساتید دانشگاه‌های جهان صهیونیست‌ها را تحریم کنند/ رونمایی از وبگاه تحریم علمی اسراییل
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • دوستار سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • (عکس) اسکناس طلا دبی رونمایی شد
  • عملیات وعده‌صادق گواهی بر حرکت پرشتاب علمی،پژوهشی کشور است
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت