Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@10:46:21 GMT

امیرحسین باقری قاری برتر مسابقات فرازهای آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۶۱۶۳

امیرحسین باقری قاری برتر مسابقات فرازهای آسمانی شد

آیین اختتامیه و اعلام نتایج مسابقات فراز‌های آسمانی در استان البرز برگزار شد و نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، آیین اختتامیه و اعلام نتایج مسابقات فراز‌های آسمانی در استان البرز برگزار و نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس "امیرحسین باقری" از استان البرز حائز رتبه برتر مسابقات فرازهای آسمانی شد، همچنین آقایان علی واحدی از استان البرز، یاسین پور غیاثیان از استان همدان، امیرعلی ناصری از استان البرز، امیرحسین لندرانی از استان تهران حائز رتبه ممتاز مسابقات شدند، همچنین آقایان محمدمهدی طالبیان از استان قم، علیرضا مولائی از استان اردبیل، مهدی یادگاری از استان البرز، محمودرضا هلالی از استان آذربایجان شرقی، امیدرضا پرنلو از استان تهران و علی‌اصغر فتح‌الله‌پور از استان البرز حائز رتبه عالی مسابقات شدند.

در این مراسم که باحضور محمدتقی میرزاجانی معاون اجرایی شورای عالی قرآن برگزار شد از نشریه فرهنگی آموزشی دارالقرآن شهید علیزاده با عنوان به سوی قرآن رونمایی شد.

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قاریان قرآن قرآن کریم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاریان قرآن قرآن کریم قاریان قرآن قرآن کریم استان البرز حائز رتبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد/ تصاویر عجیب امیرحسین مقصودلو

به گزارش خبرآنلاین از میزان، دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

تشویق نسل جوان به فساد و فحشا و فراهم‌کردن شرایط آن، فعالیت تبلغی علیه نظام، دایرکردن سایت شرط‌بندی برای قمار و تشویق دیگران به آن، انتشار محتویات مستهجن در قالب تولید کلیپ و آهنگ، تحریک و دعوت از مخاطبان‌ به ارتکاب جرایم منافی عفت، مصرف مواد مخدر، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور با توصیه به هواداران، فعالیت آموزشی و تبلیغی مغایر شرع اسلام، اتهامات امیرحسین مقصودلو در این پرونده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898699

دیگر خبرها

  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • دومین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد/ تصاویر عجیب امیرحسین مقصودلو
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند