Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-19@08:43:19 GMT

ویلموتس شکایت ایران را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۶۲۱۵

ویلموتس شکایت ایران را رد کرد



اگرچه مارک ویلموتس دوران کوتاهی روی نیمکت تیم ملی داشت ولی حواشی حضورش در ایران هم‌چنان ادامه دارد و فوتبال ایران را با یک دعوای حقوقی مواجه کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، اختلاف فدراسیون فوتبال ایران و مارک ویلموتس وارد مرحله شکایت شده و در حال حاضر هر دو طرف از هم شاکی هستند و مدعی دریافت غرامت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این‌که مارک ویلموتس خواهان دریافت کل مبلغ قرارداد سه ساله‌اش از فدارسیون فوتبال شده بود، حالا خبر رسیده فدارسیون هم از ویلموتس به فیفا شکایت کرده و خواستار برگرداندن نیمی از دو میلیون یورویی شده که قبلا به سرمربی سابق تیم ملی پرداخت شده بود. از طرفی مارک ویلموتس هم بیکار نبوده و لایحه دفاعی‌اش را به فیفا فرستاده و به نوعی ادعای فدراسیون را رد کرده است. در حال حاضر مشخص نیست دادگاه چه زمانی برگزار می‌شود و باید بررسی‌های اولیه روی ادعای طرفین انجام شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از اُ ژوگو؛ مارک لوئیس مونسترو در حالی که برای حضور در رقابت‌های کلن به آلمان سفر کرده بود جان خود را از دست داد.

اطلاعات دقیقی در این مورد در دست نیست، اما همسر وی این خبر را در فضای مجازی منتشر کرده است.

همسر این ورزشکار نوشت: مارک لوئیس در کلن درگذشت او عاشق کارش و در بهشت خود بود و کاری را که دوست داشت انجام می‌داد او مرد بسیار خوبی بود و هرگز به کسی آسیبی نرسانده بود.

جزئیات دیگری از دلیل مرگ وی در دست نیست.

دیگر خبرها

  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد