Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، زمینه حضور حداکثری مردم و ایجادفضای امید و نشاط در این امر مهم فراهم شود.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، رضایی استاندار اصفهان در گردهمایی فرمانداران استان ضمن تاکید بر رعایت اصل بی طرفی در روند برگزاری انتخابات اظهار داشت: فرمانداران موظف اند با رعایت اصل بی طرفی و حفظ سلامت و امنیت انتخابات از ایجاد هرگونه شائبه خود داری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه دست اندر کاران برگزاری انتخابات باید با رعایت قانون و اجرای درست قوانین بستر لازم را برای مشارکت حداکثری رأی دهندگان در پای صندوق‌های اخذ رأی فراهم کنند.

استاندار اصفهان ادامه داد: فرمانداران باید در به کار گیری ظرفیت‌های مختلف دستگاه‌های دولتی، ائمه جمعه، نخبگان و دانشجویان، رسانه‌ها و مؤلفه‌های تأثیرگذار به منظور امید آفرینی و مشارکت تلاش نمایند.

رضایی تصریح کرد: رأی مردم حق الناس است و این امر باید در تمامی مراحل انتخابات مورد توجه قرار گیرد و با حفظ سلامت و امنیت برگزاری مناسب انتخابات اجازه ندهیم خدشه‌ای در رأی و خواسته مردم ایجاد شود.

استاندار اصفهان با تاکید بر تعامل میان هیأت‌های اجرایی و نظارت، خاطرنشان کرد: همه باید با وحدت و همکاری هرچه بیشتر زمینه حضور حداکثری و برگزاری یک انتخابات پرشکوه را فراهم کنند.

کد خبر 410691

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استاندار اصفهان عباس رضایی انتخابات انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق زمینه حضور حداکثری استاندار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو

ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری شهرستان شهریار گفت: برای اجرای پروژه مترو، شهرداری و اعضای شورا موظف هستند که اعتبارات لازم را تخصیص دهند تا امسال این پروژه را کلنگ‌زنی کنیم.

حسین حق وردی اظهار کرد: متاسفانه در بحث قانون گذاری مقدمات حضور و مشارکت مردم را فراهم نکرده‌ایم. گره‌های زیادی در کار تولید کنندگان ایجاد شده است که باعث شده آن ها از حضور در ادارات ما بیزار شوند.

وی در ادامه افزود: ادارات شهرستان، خودشان را در کنار مردم قرار دهند و نیازها و مطالباتشان را پیگیری کنند. وقتی مدیری در اداره‌ای عوض می‌شود و نحوه برخورد آنها با مردم تغییر می‌کند مردم احساس رضایت پیدا می‌کنند زیرا گاهی تغییر در یک رفتار، تاثیرگذار است. اگر قرار باشد عملکرد ادارات مانند سال گذشته باشد کارها به درستی به پیش نخواهد رفت.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه ادارات ما باید زمینه را برای مشارکت مردم در بحث جهش تولید فراهم کرده و به نیازهای مردم رسیدگی کنند. مسئولین ادارات زمینه های نارضایتی مردم را از بین بیرند و در مناسبات اداری خود تغییراتی را ایجاد کنند تا به مسائل مردم رسیدگی شود.

حق وردی تصریح کرد: هر چیزی که باید اصلاح و حذف شود را گزارش کنید، زیرا بُعد دیگر شغل من نظارتی است و این بخش نظارتی را مسئولین دفاتر نماینده مجلس در سطح شهرستان اجرا می‌کنند.

حسین حق وردی در پایان خاطر نشان کرد: انتخابات زمینه تحقق مردم سالاری است. از امسال اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات سال آینده را انجام دهیم تا به بهترین شکل این انتخابات برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله به اسرائیل امید را در دل مردم مظلوم جهان زنده کرد
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان
  • پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان اصفهان
  • پاسخ به رژیم صهیونسیتی دل مردم را شاد کرد
  • تداوم برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • خریداری ۴۰ خانه اطراف حرم مطهر شاهچراغ(ع) برای ایجاد فضای فرهنگی
  • دیدار سرکنسول روسیه در اصفهان با استاندار یزد
  • آیا از حضور خانوادگی در فضای مجازی می‌توان فرصت ساخت؟