Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@02:51:48 GMT

فارس من | احداث 4 جایگاه CNG در مازندران ‌‌

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۶۳۳۰

فارس من | احداث 4 جایگاه CNG در مازندران ‌‌

‌مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از احداث 4 جایگاه CNG در شهرهای ساری، قائم‌شهر و جویبار در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «جایگاه‌های شلوغ و صف‌های طولانی سی‌ان‌جی در مازندران» خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در توضیح این سوژه آمده است، وضعیت جایگاه‌های سی ان جی در مازندران بسیار نگران کننده است.

پیش از شروع تعطیلات مردم گاهی تا نیم ساعت و حتی بیشتر در صف‌های طولانی باید چشم انتظار باشند، تصور کنید این وضعیت را در ایام عید که اوضاع بسیار نامناسب‌تر می‌شود و قرار است حجم زیادی از مسافران وارد استان مازندران شوند.

با وجود گرانی بنزین تمایل به این سمت گسترش یافته اما متولیان استانی اگر فکری برای این موضوع نکنند در آینده به شدت دچار مشکل می‌شویم به ویژه در ایام عید و تعطیلات تابستانی.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، از احدات چهار جایگاه CNG در شهرهای ساری، قائم‌شهر و جویبار در سال آینده خبر داد.

سبحان رجب‌پور افزود: چهار جایگاه CNG در مازندران در حال احداث داریم که دو جایگاه به نام «حیدری‌ها» و « امیرمحمد» در شهرستان ساری، «عنایت‌زاده » در قائم‌شهر و «حیدری» در جویبار است .

وی اضافه کرد: این جایگاه‌ها به جز امیرمحمد در ساری که بخش زیادی تجهیزات آن با تسهیلات بود، بقیه جایگاه‌ها با آورده شخصی و تقریباً با ۵۰،۶۰، ۸۰ درصد نوسانات پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل هستند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری  افزود: همچنین چهار مورد تقاضای احداث جایگاه در مسیر کیاسر، تلمادره ، بابل و آمل داریم.

این مسؤول بیان کرد: با توجه به ظرفیت های خالی در استان شلوغی جایگاه‌های سوخت قابل تصور نیست و مربوط به پیک زمانی خاصی است و رانندگان مخصوصاً رانندگان تاکسی باید مدیریت زمانی داشته باشند و در مواقع آغاز روز از ازدحام در صفوف CNG جلوگیری کنند.

رجب‌پور تصریح کرد: قبل از افزایش قیمت بنزین ۱۱ درصد کاهش مصرف CNG در سطح استان مازندران داشتیم و با توجه به حجم هزینه‌های نگهداری CNG جایگاه‌ها در مرحله زیان‌دهی بودند و اکنون افزایش قیمت بنزین فرصتی برای جایگاه‌های CNG و جبران هزینه‌ها شد.

وی در مورد تراکم جمعیتی در مسیرهای شلوغ CNG، اظهار کرد: بروکراسی اداری برای احداث جایگاه های CNG مربوط به مراجع صدور پروانه، محیط زیست و اداره راهداری  است که باید مجوز صادر کنند و پاسخگوی شرکت نفت باشند .

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه محدودیتی برای سرمایه‌گذاران در زمینه احداث جایگاه های CNG نداریم، اظهار داشت: تقاضای احداث جایگاه های CNG در زمینهای کشاورزی منوط به طی کردن فرآیند تغییر کاربری اراضی کشاورزی در کمیسیون ماده پنج است و برای احداث در داخل شهر نیز باید با مجوز شورای ترافیک شهری، نیروی انتظامی و شهرداری باشد.

رجب‌پور افزود: احداث جایگاه CNG  در داخل شهر باید با رعایت مجوزهایی چون خط برق و گاز مناسب و رعایت شاخص‌های خاص  باشد لذا بیشتر جایگاه‌ها در خارج از شهر احداث شده است.

 وی با اشاره به اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ساری مشکلی در زمینه احداث جایگاه در سطح شهر ندارد، عنوان کرد: پروسه طولانی تایید احداث جایگاه‌های CNG در سطح شهر مربوط به مراجع صدور پروانه برای دریافت استعلام های مختلفی که در این زمینه می‌گیرند، است. 

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در پایان گفت: تعداد جایگاه‌های CNG در شهرستان قائم‌شهر کافی است و بیشترین شلوغی جایگاه‌های CNG مربوط به شهرهای ساری و بابل است که با احداث دو جایگاه حیدری و امیرمحمد در ساری در سال آینده این مشکل رفع می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رجب پور جایگاه سی ان جی مازندران ساری احداث جایگاه های CNG جایگاه های CNG سال آینده شهرهای ساری جایگاه CNG قائم شهر CNG در شهر رجب پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به اعزام زائران عمره و تمتع از فرودگاه شهدا ساری گفت: حج عمره ۱۰ اردیبهشت از مازندران انجام خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، اکبر حسنی گفت: 10 اردیبهشت یک پرواز برای زائران عمره‌ مازندران از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی انجام می‌شود.

وی افزود: امسال افزایش ظرفیت پروازها به سمت سرزمین وحی را داریم و زائران و عوامل کاروان‌ها در حج تمتع در قالب 32 کاروان اعزام می‌شوند.

حسنی با بیان اینکه 4 هزار و 200 زائر از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی مشرف می‌شوند تصریح کرد: همه تدابیر لازم برای اعزام زائران به خانه خدا انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم با هدف ارائه‌ خدمات پروازی انجام شده و با برپایی با جلسات هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف با فرودگاه شهدای ساری، آمادگی لازم برای انجام حج عمره و تمتع در سال جاری وجود دارد.

حسنی گفت: امسال از فرودگاه شهدای ساری اعزام زائران عمره و تمتع انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • تاکید استاندار مازندران بر تعریض و تکمیل پل فجر ساری
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی